Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara - 31 augusti 2011 21:00

 

Jättestort grattis till min fina bror på hans 25års dag! tänk vad tiden går fort!


  Älskar dig bror ♥

Av Sara - 31 augusti 2011 12:45

Helt sänkt, helt slut, ont överallt.. Har sovit typ hela dagen, hög feber, fryser och svettas om vartannat.. har inte orkat göra nånting!


Kommer nog inte orka göra nånting heller, orkar ju knappt stå upp :/ blä mår förjävligt.

Av Sara - 30 augusti 2011 09:29

Prinsen är lämnad på dagis, lika glad som vanligt att komma dit :) å de andra barnen tycker han är såå intressant, eftersom att han är så liten.. Hihi så när vi kom så Stod dom o ropade på honom, sött! Jag är påväg till affären, måste storhandla! Blir ju lite svårt å hinna med när man jobbar tokiga tider.. Känns väl som att jag skulle behöva ett par extra armar, men de får gå ändå.. Har en massa att hinna med ;p Blir kvällsskift i Märsta igen, behöver ju min lön! Så min lilla kille ska fara runt hit o dit, först till jonte&sara å sen till mormor.. Får så jävla dåligt samvete! :(

!

Av Sara - 29 augusti 2011 20:30

Bjuder på 2 lite halvdåliga videoklipp från i lördags.. ;P



 


 

Av Sara - 29 augusti 2011 09:00

Helt jävla sjuukt! Kommer vara evigt tacksam till Lena som bjöd med mig till Skeppsholmen och en helt jävla fantastisk kväll!


Vilken dag, jag som hade suktat på den här konserten hur länge som helst, å så säger Lena nån dag innan att hon vill bjuda med mig, underbara människa! Kanon väder var det, soligt varmt och skönt.. jag unnade mig en öl på bryggan ♥


  Näääk&Nimo ♥

  Timbuktu&DAMN

Ja man e väl ingen mästerfotograf, sen ska jag erkänna att den där ölen jag unnade mig, den toog..


  Hoffmaestro ♥


det var ju många fler som spelade, stor, labyrint, Ison & Fille, Rusiak& Pewee.. De va helt magiskt! uunderbar kväll, de här kommer jag leva på länge! Bästa kvällen på hela jävla sommarn!


  Thank's babe! ;)

Av Sara - 28 augusti 2011 01:30

Har typ haft den bästa kvällen i mitt liv, är såm precis hem.. galet nöjd!! kom precis hem till mamma, de va så jävla grymt! kastar in bilder imorrn eller nåt när jag kommer hem..


heippppa!

Av Sara - 27 augusti 2011 10:45

VARNING TILL KÄNSLIGA!


Det sägs att när barn är tysta hittar dom på bus.. så sant som det är sagt.. Vi gick upp vid 6 imorse, men Wille var trött efter nån timma å fick hoppa i säng igen.. sen hörde jag att han snacka där inne, så jag gick in..


Möttes av bajslukt, dags att byta blöja! Men väl framme vid sängen såg jag att han var naken, fasen! & sen tittar han upp på mig, å då inser jag vad som hänt, greps av panik å började hoppa runt som en toka, Wille skratta så han kikna..


 

Tror jag aldrig sett honom så lycklig, trots att han hade bajs, överallt.. vilken mardröm!

Av Sara - 26 augusti 2011 17:30

Mja, den här första "jobbveckan" var väl allt annat än jag föreställt mig, visst har jag tyckt att det känts lite jobbigt att börja jobba, men när inskolningen var klar å allt funka så börja man se fram emot de, bättre ekonomi, lite mer vuxna människor..


Men ah, av 4 dagar jobbade jag 2 kvällsskift med 3-4 timmars resväg fram o tillbaka.. ändå var det ju skönt att jobba.. men i tisdags & idag gick det ju inte att lösa med barnvakt, så ingen lön då.. :/


kort sagt, så förvärrade de här ekonmin, eftersom att jag måste ha busskort & dagisavgift.. suck..

Men ska sluta va negativ.. kanske blir det bättre nästa vecka, åtminstone håller jag tummarna för de.. :)


Min älskling!

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards