Alla inlägg under april 2011

Av Sara - 28 april 2011 23:29

Älskar min underbara lilla prins mer än något annat.. nu börjar ångesten smyga sig på.. efter sommaren är det dags att börja jobba igen, känns jätte jobbigt att behöva lämna bort honom varje dag, knappt så att jag kommer träffa honom ju :(


 


Men samtidigt ska det ju li skönt att börja jobba igen, vantrivs med att gå hemma.. träffa folk, prata med vuxna människor!


Känner att jag inte är den mest sociala männiksan just nu, varför vet jag inte.. åå jag saknar min Veronica, och lilla Vendela, och Liam
Fan att man inte har mer pengar, då skulle jag åkt dit!


Dagen har varit underlig mest, känts som att man glidit runt i en dimma, ena stunden jättepigg o effektiv för att sen bli typ apatisk å orkeslös ;/ har dock varit ute i lekparken i solen, så himla mysigt :) & Wille envisas med att va i badrummet eller köket hela dagarna, spelar ingen roll vilka leksaker man fjantar me.. ;P Blev storhandling idag, nöjd :) men mamma tyckte jag köpte för lite mat till mig själv.. men Wille går först alltid :)


Men nu är de dags att sova, är svintrött!

Av Sara - 27 april 2011 23:45

Mjaaa.. den här dagen blev ju inte som det var tänkt.. men inte dålig för det (:


Var iväg å handlade med Fia en sväng, å sen passade vi på å gunga lite i lekparken med Wille, hennes grabbar var på dagis.. å innan de skulle hämtas hann vi med en kaffe oxå :)


  Lilla råttan ♥


Sen var det tänkt att jag skulle iväg å storhandla med mamma, men så ringde hon å sa att hon var tvungen att hämta Ida på Vc å köra henne till sjukhuset, hon har fått ont i ena sidan när hon springer, vilket dom misstänkt var lungemboli (blodpropp i lungan) men som tur var var det inte så :) anyway, blev ingen storhandling..


Men Elin ringde å kom hit efter jobbet, bjucka på pizza å sällskap :) gillart! 

Av Sara - 27 april 2011 11:10

Mulet å trist ute idag :/ var uppe mitt i natten å betalade räkningar för att jag inte kunde sova.. nu är allt betalat, deklarationen är inskickad å klar, alla papper är i ordning, skönt! nu kan man slappna av..


Prinsen sover middag, och jag ska väl städa undan lite, ringa fia och se om hon vill hitta på nåt :)

Av Sara - 26 april 2011 17:15

Idag har vi tagit de lugnt heela dagen, Wille vaknade vid 7 som vanligt.. så låg på golvet å busa hela morgonen, men han är såå envis.. ska hela tiden in i köket å pilla ;P


När det var dags för power-nap, satte jag mig på balkongen å fick lite sol.. pratade i telefon med typ alla tror jag ;P haha..


på eftermiddagen tyckte jag de va dags för en prommis och lite bus i lekparken.. var skit varmt när jag gick, å sen blev de kallt å blåsigt.. så vi vände hem igen, och typ 50meter från dörren öpnnade himlen sig å regnet öste ner! oskönt ;P


min ögonsten ♥ 

Av Sara - 25 april 2011 23:41

Jahapp, då vart helgen lite längre och den nya veckan lite kortare.. ;P


I fredags hade vi besök av mammas kusin Linda & hennes son Jamie, och sen kom Karro&Nestor, de avlöste lite varandra så ingen lugn stund på hela dagen, och då är det ju heller inge kul å sova tycker Wille ;) Men dom åkte runt 6, vi käkade lite middag å så, men Nestor hade inte heller sovit nån middag.. så dom åkte hem (:


Jag & Wille städade å grejade å vid 7 slockna han som ett ljus, å jag var såååååå uttråkad efter att ha haft fullfart hela dagen, till att inte ha något att göra, bara sitta ensam å glo ;P


 


I lördags tog vi de lugnt hela förmiddan, var ute en sväng i parken, å sen badade prinsen, å fasen va kul han har, han älskar det.. plaskar å sprattlar som bara den ;)


  Busunge ♥


& medan han tog en powernap, passade jag på å få lite sol ;) & sen drog vi till mamma :) hade myspys hela kvällen, god mat å trevligt sällskap..



Ida e nästan lite lik Ozzy? ;P



HelloKitty power!


 

Tuffa va? ♥


Igår var de dags för middag igen, fast med styvbrorsan & Flickvännen, men de ringde en halvtimme innan dom skulle vart där å sa att de var sjuka (bakis?) mamma blev jätte ledsen å besviken, hade gått upp tidigt å lagat mat nästan hela dagen.. men de ersattes av Susanne & småtjejerna, så kul att få träffa dom! pappa har ju varit borta i snart 1 månad, brukar ju träffa dom typ varannan vecka när dom e hos pappa..

Så var jätte mysigt igår med, men hade ingen lust att åka hem, så sov kvar en  natt till :)


   

Prinsen älskar att gunga, han skrattar å tjuter :) goding ♥


Idag har vi tagit det lugnt, var å fikade, hängde lite i parken.. sen åkte vi hem mötte elin, och så har vi umgåtts med en hela kvällen :) skönt, så slapp jag sitta här själv ;)


    Prinsen har börjat med en ny min oxå :) rynkar på näsan å väser, undra vart han fått det i från? ;)

Av Sara - 21 april 2011 23:30

Idag har vi varit på äventyr i stan, var i Huddinge en sväng oxå.. skulle följa med Ida till stan för å köpa skor, å sen hem igen.. men hon var tvungen å stanna i huddinge å hämta pengar av mamma, å sen var det ju kaos i tågtrafiken som vanligt ;P fifan.. va jobbigt de e å gå i stan.. så jävla mycke puckade människor..


Prinsen i nya glajjerna ;) ♥  


men men blev ju inte bara fram o tillbaka o köpa skor, kollades en del på annat oxå, skulle egentligen hänga med mamma å storhandla.. men de får bli en annan dag.. ida gick strax innan 10 å sen dess har jag städat =/


Ska få besök kl.11 imorgon ;P

Av Sara - 20 april 2011 17:30

Har släpat runt med Fia nästan hela förmiddagen, hon hade varit på arbetsförmedlingen, och hennes grabbar va på dagis så då lånade vi henne :) har gått en massa, handlat mat å kikat lite på kläder..


 


Nu håller jag på med maten, sen blir de en sväng till tumba igen, å handla lite som jag la undan.. de har nån modekväll så 25% bara å passa på ;)

Av Sara - 19 april 2011 22:15

Det är så skevt, även fast det känns som att Wille alltid har funnits, så känns det samtidigt hela sjuukt att han är 10 månader.. min fina underbara lilla älskling ♥


♥ ♥ ♥  

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards