Alla inlägg under juli 2011

Av Sara - 30 juli 2011 23:30

Har inte skrivit så mycket i veckan har inte haft tid eller vidare lust.. igår var jag med Karro och så gjorde jag naglar på syster & skhurt, i tisdags gjorde jag oxå naglar på en av Idas kompisar :) kul! Torsdags var jag och storhandlade sen kom Elin förbi en sväng oxå..


Idag har vi myst med My hela dagen, hon kom hit med 2 nakenhundar som hon hämtade på hundstallet Turbo & Bizzy, jättesöta! :)


& Wille har badat i sin pool, eller mest plaskat :) hihi, han älskar vatten!

Av Sara - 27 juli 2011 22:30

Har haft en jätte mysig dag med Elin,  mötte henne i centrum och så  handlade lite kläder till Wille, sen gick vi hem till mig, vi hade tänkt ha lite picknick, men vädret var ganska ostadigt så fick bli picknick på balkongen ;)

      

Av Sara - 25 juli 2011 23:01

Mjo, Leif och hans vänner kom ju mkt tidigare än jag trodde, hehe ;P

men de åkte iväg å handla å leif bjöd på pizza :) yeii!

var uppe till sent, och somnade till ljudet av 3 karlar som prutta ikapp typ? haha! thin walls..


Leif hade lagt sig på golvet och sovit ;P men dom åkte runt 10 till skara sommarland.. skulle oxå vilja göra sånt.. :)


Har typ inte gjort nå special alls idag, var ute på jakt efter regnkläder till Wille men länsat i hans storlke.. vad gör man? hitta nån på kappAhl typ  kaxs vind/vattentät overall, nån som vet om dom e bra?


Lika som bär?

 

Haha, så jäkla sjuuk app iswap, höll på å skratta ihjäl mig! Elin har ladda hem den, helt stört ju!


Är fruktansvärt less på mina 2 lurviga vänner.. Lillen fäller sjuukt mycket så jag skulle behöva dammsuga dygnet runt typ, Och Gumman har börjat dumma sig, genom att göra sina behov utanför lådan (även fast den e helt ren) idiotiskt. + att hon kräks hårbollar 15 gånger om dan och enbart på dom enda 2 mattor jag har i lägenheten, varför?!


Nu e d dags att sova, ska börja öva komma igång på mornarna se hur lång tid det tar till dagis å så..


Natti ♥

Av Sara - 24 juli 2011 17:15

vilket knas väder, varmt men blåser som f*n och ibland iskalla vindar.. hmm, jag & mini har varit ute å promenixat.. blev en sväng till affären.. panta burkar.. började bli överfullt i skåpet så det var på tiden, men man drar sig alltid för det.. varför? det känns pinsamt.. men varför egentligen? Alla pantar väl?


  Jag & Mini ute i blåsten, lika glad för de ;) ♥


Elin ska komma hit och hänga snart oxå :) kanske märks att jag är på bättre humör? min monster-lingon-vecka13-jävliga-dagar är äntligen över! dock är det dags igen nästa vecka.. :/ måste verkligen gå till läkaren för de här funkar fan inte.. man ska bara ha tid, men får väl helt enkelt ta med mig mini, har inte mycket val?


ska lista ut vad vi ska käka till middag, noll fantasi! haha ;)

Av Sara - 24 juli 2011 12:15

Idag har vi tvättstuga, det kortaste passet mellan 11-14, då inget blir torr, men idag hade jag tur, det var bara jag som tvättade och den som hade  de andra tvättrummet innan hade lämnat dörren öppen till torkrummet, så jag har 2, perfa! måste bara komma ihåg att jag inte får stänga den dörren, får då blir tvätten inlåst ;)

Men har hunnit med en massa redan, effektiv förmiddag! gillas!


& idag får jag nattgäster, Leif och hans kompisar kommer hit och mellanlandar mellan grönan & Liseberg, tur man har stor bäddsoffa ;)

Av Sara - 23 juli 2011 22:30

Har haft en jätte mysig dag med min fina Nea ♥ hon kom hit med 2 fulla matkassar med massa gott, tanken var att vi skulle hänga ute, men vädret var lite för ostadigt :/men vi hade lite picknick på balkongen istället ;)

 

Jag & mini följde med till henne till tåget sen runt 5, skulle egentligen ha handlat men jag hade glömt plånkan hemma ;) haha, aja blev ju en promis iaf..


Prinsen har sovit ganska oroligt, vaknat flera gånger å varit jätteledsen och otröstlig.. mardrömmar? växtvärk?

Av Sara - 23 juli 2011 09:45

vänatr på min kära vän Linnéa som ska komma hit å umgås idag! :D är lite seg idag, var uppe till sent.. kollade nyheterna, kan fan inte förstå mig på sån här skit som händer alltså.. & till denna värld har jag satt ett barn?

läskigt ruggiga människor de finns.. så idag går mina tankar till Norge ♥


Var och hämtade ut ett paket från H&M igår oxå, massa spring fram o tillbaka ;)


Ett par leggings till mig & 2 tröjor till mini ♥

Men nu måste jag sätta lite fart..

Tjing!


Av Sara - 22 juli 2011 17:15

Jag gick förbi min dröm man på vägen hem! Har aldrig sett en så snygg människa förut! helt perfect och det charmigaste leendet man kan tänka sig, love at first sight!


Bjuckar på en moffbild från igår ;)

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards