Alla inlägg under januari 2010

...

Av Sara - 23 januari 2010 22:34

Whatever you give a woman, she will make greater, give her sperm she will make a baby, give her a house she will give you a home, give her groceries she will give you a meal, give her a smile she will give you her heart. She multiplies and enlarges what she is given. So if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit..

Av Sara - 18 januari 2010 15:45

Mjaha, ingen lägenhet vart de dådå ;(

+ att jag har varit å dragit ut en tand idag.. fifan, va inge skojigt alls :( har jätte oooont å blöder en massa.. äckligt äckligt! mår illa.. ska vila nu en stund, sen ska jag nog iväg till Tullinge å fika lite med Sus & tjejerna..


för det är Susannes födelsedag idag :)


Å igår spontan inbjöd jag min Cami på fika, å hon nappa! Tänka sig vilken lycka :D var jätte mysigt att träffa henne igen.. var längesen..

Av Sara - 16 januari 2010 17:00

Idag ska jag på tjejmiddag hos min "styvmor" Susanne :) Ska bli trevligt.. var lite längesen jag träffade henne nu, och hennes kompisar för den delen ;)


Ska bli kuligt iaf :)

Av Sara - 15 januari 2010 20:45

Åh fyfan, haft världens tandvärk typ hela dagen som bara blir värre å värre, har fan inte käkat nånting idag.. asså FY va ont jag har, ringde tandläkarn å fick akut tid..på MÅNDAG?!?! AHHH ska jag vänta så länge, jag avlider :(

Av Sara - 11 januari 2010 22:30

Mjaha, i morse var jag på 2 lägenhetsvisningar :)

Den ena va väl lite sådär, så den tänker jag tacka nej till..


Men den andra var perfekt! VILL HA VILL HA VILL HA! Tyvärr så ligger jag på 2:a plats,  men håller tummarna för att jag får den.. vore så great! Å slippa tänka på sånt..


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards