Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Sara - 5 augusti 2011 11:58

Har haft en asnice vecka, nu är första gången på flera dagar som jag är helt själv (förutom Wille som ligger å sover) och har tid för lite bloggande..


I tisdags hade jag myyspyys med elin;

Ost, kex & vin å massa annat onyttigt ;) sjuukt trevligt!


Hon sov över här oxå, å sen var vi en sväng till tumba & så bjöd elin på en räkis ;)

 

& på eftermiddagen så kom  Tove & Linn hit (jag var barnvakt) vi lekte i parken och sen så vart det lite bakning oxå ;) som alltid när dom är här..

Träffade Brorsan när vi var o handlade oxå.. har inte sett honom på as länge :/


               


Igår var jag med Elin i skärholmen, hittade inte ett skit ;P lika bra de, man är ju inte direkt rik ;P var ju helt slut efter de, och det vanliga strulet på bussen, usch! fixade elins naglar oxå, och så sov hon över här.. imorgon åker hon till macedonien och blir borta nästan 4 veckor, och när hon kommer tillbaka så har jag börjat jobba :/ inte långt kvar nu..


 

Ska fixa lite lunch till prinsen nu, tror jag ska hänga med Momii i helgen, har inte träffat henne på hur länge som helst..


Pyss&Kram!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards