Alla inlägg under april 2013

Av Sara - 27 april 2013 18:36

Har vi gjort heeeela dagen! Nu blir det mys på söder för mig, & mys med mormor för Wille :)

Av Sara - 22 april 2013 09:13

Med allt, är DU.
Älskar dig min lilla plutt! Trotsig som aldrig förr & testar mammas tålamod heeeela tiden, men söt som socker så går ju inte å va sur ;) längtar hem idag!

Av Sara - 22 april 2013 09:10

Med allt, är DU.
Älskar dig min lilla plutt! Trotsig som aldrig förr & testar mammas tålamod heeeela tiden, men söt som socker så går ju inte å va sur ;) längtar hem idag!

Av Sara - 20 april 2013 21:34

Spenderade dagen med min mami på lakritsfestivalen idag :) medan Wille hängde med "farfar" Lasse på bowling..

Har köpt hur mycket lakrits som helst! Hahaha, inte ätit en enda dock, fortfarande mätt efter alla provsmak ;P

Imorgon ska jag & Wille på kalas hos en dagiskompis som fyller 3 :)

Av Sara - 18 april 2013 22:14

Har jag blivit dehär senaste dagarna :) igår när jag kom hem hade min wifey Elin som också är sambo med oss den här veckan lagat middag, städat & köpt blommor till mig! <3 vilken stjärna!

Hade en nära-döden-upplevelse imorse påväg till dagis, gick i min egna värld och kollade på blåsippor som börjat kika fram.. Å så tvärnitade vagnen så jag fick pressa tills det studsade till, kört över en ormjävel! Såå vidrigt, har aldrig sprungit så fort uppför backen som idag ;) det var ju ingen anaconda direkt men de var ju inte nån daggmask heller om man säger så, bläää.. Ryser av tanken!

& idag hade Elin köpt med sig bakelser hem ;) trött som få! Natti!

Av Sara - 16 april 2013 07:22

Nu har jag varit rökfri 1 vecka och..

Antal vredesutbrott = 0
Antal gråtattacker = 0
Abstinensbesvär = 0
Viktökning = 0
Psykbryt = 0

& det positiva? Det var sjuuuukt längesen jag var såhär avslappnad, jag har blivit piggare, gladare, luktar mycket godare ;)

Till er som vill sluta, det finns 1 utmärkt hjälpmedel strunta i nikotin plåster, tuggummi och annat strunt köp & läs Allen Carr's "äntligen icke rökare" det kommer vara så löjligt enkelt att sluta! :)

Jag har rökt halva mitt liv, vidrigt! Har slutat flera gånger och mått skit och plågats.. Men inte nu :)

Av Sara - 14 april 2013 23:20

I bilder, orkar inte skriva! ;) natti natti..

Hur

Av Sara - 13 april 2013 17:26

Tråkigt kan man ha?! Var har all denna tid kommit ifrån? Idag har jag haft "städdag" undviker det när Wille är vaken annars, men han har varit så tråkig ändå, vill bara kolla på blixten mcqueen! Blä. Putsat fönster å grejat, slappat föööör mycket! Nu är jag såå uttråkade rastlös! Vi drar nog ut en sväng, Wille ska ha "ingenting" till middag idag, men kanske ändrar sig? Själv har jag noll fantasi å är inte sugen på nå särskilt ;P

Har tvingat mig själv att köra monstertrucken på jobbet, skräck är den första känslan å sen kommer livrädd! Vill ju inte skada någon eller något! Men övning ger färdighet, ökar min kompetens oxå såå bara keep on truckin' ;) haha

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards