Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara - 31 oktober 2009 08:45

Jahapp, nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma å hämta oss.. somnade som vanligt på soffan igår ;P så jävla trött nu förtiden..


Men Jonte kom hem vid 3 å visade sin fina ny tatuering (ELLER INTE!) vilka påhitt, låte nån full polare tatuera en på foten? Galenskap.


Har varit lite bitter på mom, men idag duger man när det är dags för flytt.. det e lustigt ;)


Men men känner mig redan stressad.. ska vara hos Linnéa vid 16-tiden så.. :/

Av Sara - 30 oktober 2009 22:15

Det blev en sväng till skärholmen efter jobbet, var tvungen att inhandla lite grejer inför imorgon.. Jag & Nea ska på Halloween fest :)


Så nu  sitter vi här hemma som vanligt ;P hehe..

Av Sara - 29 oktober 2009 22:00

:D yeei! Åkte till MediaMarkt efter jobbet med brorsan.. trodde de skulle gå hyffsat fort..

men vad tänkte jag? Ta med mig en prylgalen snubbe till en elektronikkedja? Fanns ju hur mycket som helst att pilla & kolla på ..


Men men tillslut blev det en daor & officepaketet för mig.. så jag har en sprittny acer med windows7, den är underbar! I love it!


Å för brorsan vart det en ny blixt ill kameran.. :) blev en mysig McDonalds middag på bussen.. ;P


Nu är vi hemma iaf.. datorn är installerad å klar :) dock måste jag fixa över alla dokument å installera oficce nån dag.. men nu e ja trött så det blir sängen..


Av Sara - 28 oktober 2009 22:30

Jag är helt såld på serien, och har som vanligt Linnéa här för GA-mys :)

Har blivit våran grej.. hehe.. Har varit skit lugnt på jobbet idag med..


Å min dator håller på å självdör nu.. sååå irriterande.. den orkar inte ens gå ut på nätet längre..

Men den är ju rätt gammal, fick den begagnad för en 6-7 år sen så..

köpa ny dator kanske ?!

Av Sara - 27 oktober 2009 21:22

Har haft en sån lugn och skön dag på jobbet idag.. nästan för lugn ;P

Å de flesta blev uttråkade å förvandlades till knäppisar ;) HAHA..


Å när jag kom hem, så hade bror redan satt på kaffe :) guldvärt!

Så var jag ju tvungen att testa nåt nytt jag hittade på ica igår.. Små laxbollar i tomatsås, det var riktigt gott faktiskt.. å så jäkla smidigt :)


Å min stackars dator har sagt upp sig, inget funkar.. så ska åka å  kolla på en ny i dagarna tänkte jag :)

Nu sitter jag dock här ändå fast jag har en massa massa massa att göra ;P


Ska försöka slita mig, å få lite ordning.

Av Sara - 26 oktober 2009 23:00

Ångesten hänger kvar sen igår =/ dock känns det ju lite bättre men..

fyfan va pengar som gick åt i Lördag =/ usch så hemskt..

å hålla på å telefon terra halva telefonboken.. usch.


Men men, Linnéa mötte upp mig i Tumba..

så gick vi hem till mig å käkade skagenciabatta å myste framför tvn..

Å så planerade vi lite inför helgen, ska ju på Halloween fest ;P


Å när hon skulle gå hem låg det nå konstigt brev i hallen.. å så var det till mig!

Kallelsen har äntligen kommit.. har ju fått byta sjukhus; så den 25:e november ska jag till Nacka sjukhus för undersökning.. skulle ju egentligen fått operera mig i augusti men, den där så kallade vårdgarantin på 90dagar, den suger!


Men men nu händer det äntligen nånting iaf.. :D

Av Sara - 25 oktober 2009 18:30

Blä, bli måndag fort!

Alkolås till mobilen, JA TACK!

Alkolås till kontot, JA TACK!


-Blä

Av Sara - 25 oktober 2009 15:30

Jag mötte upp Veronica vid 16-tiden igår..

Sen gick vi hem till mig å fixade hennes hår (satte i extensions) & lagade mat :)
Sen var det bara dags att börja göra oss i ordning, tiden gick så himla fort!
men vi hade skit kul, som vanligt.. har saknat henne massor!
Å pappa ringde å tjatade om att vi skulle komma till Roger, en av hans polare som bor i Tumba.. hela gänget var där tydligen.. men veronica var inte så sugen till en början.. men tillslut så hamnade vi där i alla fall :)
Å vi fick med oss Jonte oxå, å sen kom Linnéa med :) så vi blev ett litet gäng..
Rogers frus dotter Louise ville oxå med, å hon hade skrivit upp oss på gästlistan till Village..
Å där hamnade vi, brorsan blev tyvärr utslängd efter typ ½ timme =/ å jag å Veronica tjaffsa med vakten hur länge som helst men utan resultat.. så han hade jätte dåligt samvete å bad om ursäkt till oss hela kvällen.. vi tappade bort blondinerna rätt snabbt.. så jag och frugan sprang runt där själva.. hade så jävla roligt! Det var verkligen en lyckad kväll!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards