Alla inlägg under juli 2013

.

Av Sara - 31 juli 2013 17:02

Av Sara - 29 juli 2013 15:15

Idag har vi inte fått mycket gjort, Wille har kollat på film & lekt med sina bilar.. (Jag får inte vara med!) själv försöker jag få lite energi & ork till att hitta på något, men jag är så sjuukt seg!

Igår var vi med Karro & hennes systerdotter Kendra på hågelby hela dagen.. Fikade, kollade på lite djur & lekte.. Men fasen va hett det var! På kvällen var det söndagsmys med M :)

Måste rycka upp mig å göra nåt nu! Tjing.

Av Sara - 27 juli 2013 21:48

Är redan slut, har inte gjort något spännande men vi har haft roliga dagar & mysiga kvällar med vänner & familj <3

Lyxigt att ha tid att koppla av och njuta av trevligt sällskap!

Tisdags gjorde jag ett grymt pass på gymet, haft träningsvärk i flera dagar! ;P i onsdags hade vi både Cami & Ida här, tacomys å lite hårfix..
I torsdags hade vi myspys med Elin, ost & kex och massa annat gott!

Igår åkte jag och Wille till Huddinge å kollade lite, han ville så gärna åka tåg :D var på jakt efter en vattenpistol men fanns bara värstingvattenbazookas för 4-500 spänn, så blev ett gäng bilar istället ;)

kursiv text kärlek

Av Sara - 22 juli 2013 21:28

Rastlös som få är jag redan ;P första dagen.. Haha men har ju slappat hela helgen ;) terroriserat mini som har terroriserat mig, dålig på att lyssna.

Har använt vagnen typ 2ggr på typ 1-2månader men det blir nog till att börja ha med sig den eller köpa koppel, han löper amok!

Vi hade Cami på lite vine & dine ikväll, har fått ett par timmars sol på balkongen oxå :)

Bra, slö, bråkig, mysig & rolig första semester dag!

Av Sara - 22 juli 2013 21:26

Rastlös som få är jag redan ;P första dagen.. Haha men har ju slappat hela helgen ;) terroriserat mini som har terroriserat mig, dålig på att lyssna.

Har använt vagnen typ 2ggr på typ 1-2månader men det blir nog till att börja ha med sig den eller köpa koppel, han löper amok!

Vi hade Cami på lite vine & dine ikväll, har fått ett par timmars sol på balkongen oxå :)

Bra, slö, bråkig, mysig & rolig första semester dag!

[Bild]

Av Sara - 22 juli 2013 10:42

Av Sara - 19 juli 2013 07:18

Är jag omgiven av just nu! Härliga, positiva människor som överför lite av sin energi :)

Glad idag! Om några timmar, typ runt 16:45 kommer jag vara överlycklig!
S E M E S T E R ! Trodde aldrig den skulle komma ;P

Av Sara - 18 juli 2013 07:16

Sen är det semester bitches! Tror jag aldrig längtat så mycket som nu!
Haft ett par tuffa veckor på jobbet, så semester är välbehövligt!

Mini har redan smygstartat och sovit hos mormor i 2 dagar, men ikväll ska han hem! Skulle hämta honom igår "jag har inte snaknat dig mamma, ska vara med mormor igen" :( buu! Skönt för honom att slippa gå upp tidigt iaf :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards