Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 31 oktober 2010 21:15

Mjaha, var egentligen tänkt att jag skulle åka till min Karro idag och fika, men prinsen var på så dåligt humör, så kändes inte som någon bra idé..


istället så ville lillasyster Ida bjuda på våfflor, så vi begav oss mot Tumba.. men kaos! kunde ju för fan inte komma över tågspåret för att ta mig till busstorget.. det finns 2st broar som går över spåren.. den ena gick inte att komma in i överhuvudtaget (inglasad) dörrarna gick inte att öppna ens, så jag jäktade till andra sidan, men icke.. den bron bygger dom om, så fanns varken hiss eller vagnskenor.. så för mig med barnvagn på yttepytte trappor, omöjligt! men så kom jag på att det fanns en tunnel som gick  under spåret, så sprang runt halva tumba typ.. jätte irriterad! tillslut kom jag iaf till Ida..


& så fick jag med henne hem :) så nu har vi kirrat lite grönsaker & dip.. gott!

 


Min älskling  

Av Sara - 30 oktober 2010 20:00

Igår var Elin här, vi hade lite fredagsmys, kollade på idol, gjorde egna hamburgare och käka massa godis ;P


Idag gick jag till Tumba en sväng med Fia & hennes söta grabbar :) blev bjuden på fika oxå :) Wille satt i egen stol! så gullig!


  Wille & hans kompis Rasmus, så söta som håller i hand ;)


Nu gör jag ingenting, Fia skulle åka en rundtur med sin lilla familj, hennes karl tog körkortet igår! :) Så nu ska jag fortsätta mysa med min prins som precis har vaknat :)

Av Sara - 29 oktober 2010 17:30

Mjaha, nu har jag varit på familjerätten för sista gången.. Fick en näve kondomer med kommentaren "Jaa, vi ger det till alla ungdomar" hmm, okej?


Anyways, faderskapet är fastställt, han var där och erkände, och idag var jag alltså där och godkände det. så nu har Wille en pappa på papper :/ Men han har inget intresse av att träffa honom eller nåt..


För mig spelar det ingen roll, men för Wille's skull är det såklart tråkigt..

Av Sara - 26 oktober 2010 23:00

Haha, han är så söööt!


Prinsen har nu lärt sig att "krypa" bakåt, och rotera kan han oxå.. men framåt går inte riktigt än, men han kämpar! och otålig och frustrerad blir han.. ser i alla fall jätte roligt ut när han backar!


  Här har han parkerat! Hihi, gulleplutt


älskar dig mer än ord kan beskriva, varje framsteg är underbart att se!


Av Sara - 23 oktober 2010 16:15

 

Liten gubbe ♥


Nu är prinsen klädd & klar för att åka på kalas hos mormor, som fyllde år igår :) Ska bli snajsigt.. sen kommer eventuellt Elin hit och leker med oss.. beror på hur sent de blir ;) Tjing!


Av Sara - 22 oktober 2010 23:15

Blä! vaknade till snö, usch! Avskyr snöblask, riktig snö är helt okej, men blöt snö och slask är fasen de värsta som finns..

& hur lätt var det att dra vagnen? öööh fick typ ploga mig fram, å så fort solen gick ner så blev det ju glashalt, och jag hade mina easytone's, runda sulor, såg ut som Bambi på hal is.. och vagnen slira åt alla håll o kanter.. HAHA!


Min prins börjar äntligen bli frisk, han är fortfarande hes, men mkt gladare & piggare :)


 


& lillasyster är här idag, fredagsmys ♥ tanken var att vi skulle kolla på en film, men så fort ja vände mig om..

 

Ida & Gumman myste sig till sömns..


 


& Wille med sin favorit-älg ♥













Av Sara - 21 oktober 2010 18:45

vad min kära lillasyster har skapat, kom dock inte ihåg va den hette..

men jag tycker att den  var jätte fin!



Och skaparen själv, Tove var ju självklart jättestolt! :)


 

Av Sara - 20 oktober 2010 20:15

Idag är min Wille inte på humör för någonting alls, han vill bara ha sin mamma, hela tiden.. Så har typ inte ens gått utanför dörren..


  Inge kul alls!


Han blir helt förstörd så fort jag lägger i från mig honom, men jag har inget emot att mysa ;) Men han brukar i vanliga fall älska att ligga på golvet å busa.. men inte idag.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards