Alla inlägg under november 2013

Av Sara - 27 november 2013 21:56

Idag var jag och skrev på kontrakt för mitt & minis nya hem :) vi flyttar till större om lite mindre än 3 veckor :)

Så skönt! Större, egna rum! Så kanske man slipper snubbla över 3 miljarder bilar när man ska sova ;)

Packar & rensar för fullt, hade jag haft pengar hade jag slängt ALLT!

Le!

Av Sara - 26 november 2013 06:54

Livet blir så mycket roligare :)

Hade middagssällskap igår av min fina Fia :) mycket flams & trams, precis som det ska va ;)

Blev inte mycket gjort dock så det får jag ta igen idag, efter gymmet ;P

Av Sara - 23 november 2013 19:51

Av Sara - 22 november 2013 20:32

För mycket som snurrar i huvudet just nu, många gånger känner jag att jag förtjänar bättre.. :(

Det är nog över till imorgon ;)

Av Sara - 18 november 2013 16:29

Som får vara omgiven av så underbart härliga människor varje dag! :) positiv energiii <3

Nu blir det hem och röja ;P sååå kul! Men ett måste.. Man hinner samla på sig mycket skit! ;)

Av Sara - 15 november 2013 06:57

Veckorna susar förbi nu, får se om jag blir kvar på samma ställe nästa vecka eller om det blir något annat.. Hoppas såklart jag får vara kvar :)

Helgen ska ägnas åt rensning, minis garderob svämmar över av för smått! Synd att man inte känner någon med en liten som man jan ge bort allt till :/

Energinivån är låg, blir lagom knasig i huvet ;) så sova ut ska jag oxå göra i helgen!

Längtar redan hem till mini!

Av Sara - 13 november 2013 20:33

Den här dagen har varit helt kaos! Rena rama nöjesparken i huvudet & kroppen, händer mycket positiva saker runt mig just nu, känns så bra!

Kroppen verkar må bättre också, börjat öka i vikt (känns det som i alla fall ;P) och så fick jag lingonveckan sjuukt att man kan bli lycklig över det, men för mig är det positivt, det funkar som det ska ;P

Minis trotsperiod verkar vara över för den här gången, lättnad! Fått positiv feedback på jobbet jag är just nu, kuul! Lite bekräftelse skadar aldrig ;)

Nu är jag helt slut, så blir sängen :)

Av Sara - 7 november 2013 07:02

Vissa dagar är bättre än andra, igår var en suverän dag!

Mår så bra när det går bra för mina nära :) två personer som har haft ett riktigt tufft år har det äntligen vänt för! Underbart!

Nu väntar vi bara på min tur ;) fast jag har det i och för sig redan bra! Påväg till nuvarande jobbet där jag stortrivs, hoppas på fortsättning.. :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards