Alla inlägg under februari 2013

Av Sara - 25 februari 2013 07:23

Redo för en ny dag med upplärning på transfargo, känns superbra! Hoppas dom känner likadant ;)

Körde bästa CX passet igår, nya övningar grymt kul & grymt bra träning! :)

Av Sara - 21 februari 2013 07:22

Var helt slut när jag kom hem igår, fick med oss Fia oxå ;) men hon tyckte jag var aptråkig för att jag var så seg & trött ;P tog väl inte mer än 5 minuter innan jag slocknade på soffan efter att hon hade gått ;P

Vaknade halv 2 och gick in till sängen, och efter någon timme vaknade jag av en liten plutt som kastade upp nallar, täcke och kuddar på mig och sa "mamma vi ska mysa" & så kröp han ner bredvid mig, älskade prinsen!

Av Sara - 20 februari 2013 17:29

Känner jag mig nu :) på topp!

Är påväg hem efter min första inlärningsdag på transfargo, tyckte det gick toppen! & det verkar dom oxå tycka, för när jag frågade om dom ville ha mig imorgon oxå så fick jag "jätte gärna och gärna ett tag framöver" till svar :) det är ju jätte positivt!

Mycket stress som släppt ;) och på dessa 2 trista stand-by dagar, har jag ju faktiskt fått en del vettigt gjort :)

Testade ett boxpass på gymmet igår, helt galet 1 timma total urladdning! Har aldrig svettats så mycket i mitt liv! Men jävlar vad bra man mådde efteråt ;)

High on life! Woo!

Av Sara - 18 februari 2013 19:38

Not today..
Huu, det är bara första dagen utan uppdrag och jag börjar redan deppa :( jag avskyr att vara hemma just nu, påfrestande och stressigt.

Men de ringde 6 imorse iaf, de behövde 1 person till ett ställe, men jag passade tydligen inte.. Hursomhelst var jag säker på att dom skulle ringa igen så gick till dagis som vanligt och när jag ändå var hemifrån passade jag på att gå till gymmet, körde ben & kondition i väntan på samtal som aldrig kom :(

Jag har så fruktansvärt lätt att tappa motivationen, till allt.. & har man väl gjort det är det tuffare att ta sig upp igen.. Så kör väl samma upplägg imorgon.. Får. Ju iaf garantilön för att gå runt å vara rastlös.. Alltid något! :)

Av Sara - 17 februari 2013 22:36

För att jag ska få något roligt jobb imorgon, så jag slipper vara hemma & stand-by hela dagen.. :)

Natti natti!

Av Sara - 13 februari 2013 23:08

Känner jag mig.

Har haft städmani här hemma idag.. Inte suttit still 1 sekund sen jag kom hem.. Min lilla marodör till son gick lös med sina kritor igår, ah måla på väggar tänker ni säkert.. I wish! Nää Willebus gick loss på tv, soffa, soffbord OCH garderoberna.. Fort gick det, trots & testa gränser speciellt när mormor är här har jag märkt.. ;)

Nu är händerna som russin efter allt skrubbande, soffan är typ omöjlig :(

Juste, ett tecken på att man börjar bli gammal! Kom ju på att den här dagen för exakt 7 år sedan så förlovade jag mig med vad jag då trodde var mitt livs kärlek, haha ;P ung & naiv.. Men fasen vad tiden går fort!

Nu är jag så slut i både kropp&själ så nu kan jag nog sova utan grubbel ;)

Natti natti!

Av Sara - 13 februari 2013 07:08

Dagen igår var minst sagt annorlunda, vid lunch ringde de från dagis och sa att det hade brunnit..

Gissa om jag fick en liten hjärtattack? Så jag rusade iväg med världens ångest för att det tar mig över 1 timme att komma till dagis, väl framme låg prinsen å sov och det hade varit en mindre brand i ett förråd på nedre våningen.. Obehagligt var det!

Men Wille berättade entusiastisk om alla brandbilar & polisbilar som kommit ;)

Blev en sväng till gymmet på kvällen rygg & armar..

Nu är vi redan i mitten av veckan, 3 days to go :/

Av Sara - 11 februari 2013 07:23

Helgen susade förbi fort som satan, i fredags fick Wille sin nya säng! Jätte stolt är han, och inga problem att sova i den alls :)

I lördags hade vi mysdag bara jag & Wille kollade melodifestivalen, och de enda roliga var väl sean banan ;)

Igår startade vi dagen med tvättstuga 7-11.. Skönt att få det gjort & Wille tycker tvättstugan är rätt spännande ;) sen var vi i centrum och fikade med mamma/mormor, hon berättade en såå rolig grej hon var med om så jag skrattar bara jag tänker på de ;P

Sen kom brorsan förbi och sällskapade med Wille när jag var på gymmet, träningsvärken kommer krypandes ;) lär vara ett träningsvärk imorgon.. Haha.

Elin följde med hem, så vi hade lite grönsaker&dipp mys igår :) alldeles lagom helg..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards