Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sara - 9 augusti 2011 22:27

Men det beror ju på att jag har haft fullt upp för en gångs skull ;)


I lördags var jag& prinsen med Mamma, Lasse & Tommy på Barkarby å kolla bilar.. var lite halvdåligt väder blåst å lite regn så efter ett par timmer tröttna vi å åkte hem, hade egentligen tänkt å kolla cruisingen oxå, men så blev det inte.. får bli nästa år ;)


Sov kvar hos mamma, tog det bara sååå lugnt hela helgen, skönt..

  Mamma bjöd på en piggelin-drink, lite i starkaste laget, men god :)



Wille lärde sig att komma upp i mammas soffa, så han satt i hörnet å slappade, goding!


Igår hade jag tvättstuga, var med Karro, & så hade jag småtjejerna här till idag..


     


Har fått träffa pappas Sandra som kom från Philipinerna inatt, Sara har varit här hela dagen, och Jonte kom senare och åt middag med oss, mysdag!


Men ska nog hoppa i säng, försöker vända mitt dygn, så jag kommer upp tiiiidigt på mornarna ;) Wish me luck!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards