Alla inlägg under mars 2013

Av Sara - 31 mars 2013 22:35

Igår var vi ute på stan & hade kul!
Var en alldeles lagom kväll på alla sätt och vis, kändes som att jag behövde det :) ut å dansa å träffa lite nytt folk.. Men bäst av allt var ju att jag fick umgås med min fina syster och jag tror hon hade lika kul som jag ;)

Blev lite förälskad oxå, i en bartender ;P haha, men det var en av de finaste människorna jag sett på länge :D

Nu ska jag mysa ner mig i soffan framför en film :)

Av Sara - 28 mars 2013 11:37

Har sina fördelar ;)
I alla fall en dag som denna, eyecandy everywhere! Inte bara ögongodis, påskgodis med! & smörgåstårta!

Vilken dag! Å solen skiner :) slipper laga mat idag oxå, för vi är bjudna till mami! & långledigt ända till tisdag!

Går med känslorna utanpå kroppen idag :)

Av Sara - 26 mars 2013 17:04

Dagarna går, och jag blir bara mer galen ;P crazybrain. Har abstinens, måste till gymmet! Omvandla frustration till muskler ;)

Av Sara - 23 mars 2013 22:13

Nja, har gjort nästan allt för att det skulle bli en mysig lördag men inget blev som det var tänkt och prinsen har varit på bästa trots & gnäll humöret :(

Tänkte vi skulle ha tacos-mys som alla andra familjer har, Wille rörde inte ens tallriken, så det lär det inte bli igen!

Tur att han är så söt den lille rackarn, går ju inte å vara arg längre en nån minut :) + att han är riktigt snabb på att säga förlåt ;)

Har haft lite earthhour mys för mig själv, allting släckt och massor med tända ljus & ett glas vin!

Bara att hoppas att morgondagen blir lite bättre :)

Av Sara - 18 mars 2013 07:26

Helgen flög förbi i vanlig ordning, Leifi kom till oss i fredags :) pizza & gladiatorerna blev det innan jag tokdäcka på soffan, lagom social ;P

I lördags kom mamma & Lasse å hämtade mini å så åkte dom och hälsade på styvbror med familj, medan jag & Leif drog till gymmet :D skitkul! Fick lära mig massa nytt, dock inget marklyft som jag hade hoppats på ;)

På kvällen kom Fia över och drack lite vin och snacka skit :)

Igår var det bus&städdag ;P ännu en ny vecka, får se om jag ska lära mig något nytt idag då ;)

Av Sara - 15 mars 2013 07:25

Leifi kommer idag! :D yeii, glad tjej!

Imorgon ska jag göra mitt premiärpass på gymmet med honom, skräckblandad förtjusning ;) haha!

Har den grymmaste träningsvärken ever! Skulle nästan behöva rullstol ;) haha "no pain, no gain" right?

Fredag, snart helg, happyface on! :)

Av Sara - 14 mars 2013 07:44

Det verkar vara ett jävla jämmer & elände på folk idag, alla verkar sitta i negativa bubblan.. Men inte jag!

Så jävla grym känner jag mig! Var på gymmet å körde ben igår och äntligen lite progress! Jag börjar bli starkare ;D

Såå, till alla bittra; solen skiner! Put a smile on :) idag är en ny dag! Massa kärlek till er som behöver lite!

Av Sara - 12 mars 2013 07:32

Haha, idag försov vi oss..
Hade tvättstuga igår och Fia var över å så snyggade vi till hennes naglar ;)
Det blev lite sent så tvärdäcka på soffan utan att ställa larmen ;P men 20 minuter senare satt jag på bussen å Wille var lämnad på dagis, så ingen skada skedd ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards