Alla inlägg under september 2009

Av Sara - 30 september 2009 23:00

Fick order av Linnéa att åka direkt in till stan efter jobbet,

å lydig flicka som man är så var det inget snack om saken ;)


Väl där, ledde hon mig runt halva stan tills vi hamnde på en jättemysig italiensk restaurang, blev alltdå bjuden på middag, vin & cosmo's :D Så happy, det hör ju inte direkt till vanligheterna så har varit i extas, kände mig väldigt bortskämd, tack vännen - du är underbar. .


Sen åkte vi hem till mig (lite halv sliriga sådär ;)) å så var det dags för Grey's ANatomy, säsongspremiär (Helt såld på den serien ;P) Å Känner mig fortfarande jävligt missnöjd med hur det gick till..


Hm, Ska förföka sova nu iaf, a new day 2morrow, men slår vad om att den inte kommer slå denna.. Så jävla nöjd! :)

Av Sara - 29 september 2009 21:45

Min älskade Linnéa fyllde 22 år igår, tjejen nu är vi båda två gamla kärringar ;)


Endless love...

Busmusar  

Av Sara - 27 september 2009 01:00

OH MY GEDD! What a night!


Hade askul igår, blir ju som sagt vad man gör det till..

Hade alla favoriter med mig ut förutom min favvo-Nea (:() Jätte kul å träffa Karro igen, känns typ som att de va en evighet sen.. =/ Men men de andra verkar inte haft så jävla kul.. vissa spårade ut..


http://www.finest.se/imageGallery/image_popup.php?igiid=339560

http://www.finest.se/imageGallery/image_popup.php?igiid=339559


Men men, det dög alldeles utmärkt för min del.. vi hamnade på gk ;P

Träffade både gammalt & nytt folk :)


Fick ju dock ingen tid att vara bakas.. pallra mig ur sängen lite halvsent idag.. sen så var det ju födelsedags fika, hade seriöst typ lyckat locka hit 15 pers! Så har sprungit runt som ett jon å hällt kaffe hela dan känns det som.. men det vara mysigt, tur jag köpte en stor tårta ;) den räckte iaf till alla :)


Men men nu är man ju pigg efter ett antal koppar kaffe, har även haft tvättstuga ikväll..

så tar lite tid att tagga ner.. ;P Känns som att jag inte stått still en selund men men.. ska försöka få lite sömn..

ska ju orka upp vid 4.30 =/ känns lika tungt som vanligt..


Puss & Gonatt!

Av Sara - 26 september 2009 09:45

Jahapp, totaldäckade på soffan igår, å vaknade upp halv 7 imorse..

rätt oskönt, helt mör, kändes typ som man blivit överkörd av tåget (Inte för att jag vet hur det känns men..) täppt i näsan gammalt smink i hela fejjan.. inte alls najs..


Förflyttade mig till sängen istället, å sov nån timma till.. Men nu är jag vaken o uppe :)

Jonna ringde precis, å vi ska tydligen till Farsta å shopa ;) hehe.. ser om man har bättre lycka där då :)


Ikväll blir det iaf lite party, Brudarna kommer hit lite innan; käkar o förar lite.. sen drar vi in till stan.. vet dock inte vart vi ska än.. (TIPS?!?!)


Tonight's gonna be a good night (Förhoppningvis) ska bli kul, har inte varit ute på jätte länge känns det som :)


Men nu måste jag öka lite, Jonna skulle bara fixa i ordning sig lite snabbt och sen kommer hon å hämtar mig, så himla lyxigt.. måste fan ha körkortet snart! :D

Av Sara - 25 september 2009 21:15

.

Av Sara - 25 september 2009 21:15

Kom precis hem! Är helt slut ;P

Har varit en helt okej dag på jobbet, ganska mkt att göra på slutet.. Men inte så farligt ;P


Jag & Marie bestämde att vi skulle till Skärholmen efter jobbet, å kika om man hitta nåt å ha på sig i morgon (PARTY)

Kochen var snäll å skjutsade oss dit efter jobbet :)


Som vanligt, hittar man allt förutom det man ska (VILL) ha.. så för mig blev det några toppar, nagellack, smink typ ;P

Nu är jag äntligen hemma efter att ha sprungit runt där i några timmar.. pust*


Vet dock fortfarande inte va jag ska ha på mig =/ har hur mkt kläder som helst, men endå inget att ha på mig.. hur går det ihop? =S Nä ska kolla på tv en stund å ta de lite lugnt :)


Av Sara - 24 september 2009 23:12

Surfade runt lite som vanligt, när man är uttråkad..

hittade en rätt kul & intressant blogg,

för de som gillar lite skvaller är den värd att besöka

---> http://falsksanning.blogg.se/

Av Sara - 23 september 2009 22:15

Äntligen! Har inte träffat mina små skruttar på hur länge som helst känns de som (3 veckor)..

 

Men pappa ska jobba lite extra natt, så jag får natt-barn-vakta lite :) Fick träffa pappa's nya kärlek; Maria idag oxå (eller, hon är oxå här) hon verkar hur mysig som helst, å så fick jag massa smycken av henne (stort + i kanten ;))


Måste dock säga att jag är lite besviken på pappa's matlagning, han bjöd nämligen på; köpta, färdiglagade, mickrade pannkakor med sprutgrädde (WTF?) Men fick en jätte god tårta, så jag är rätt nöjd ändå ;)


Kommer ju bli fat, om de ska fortsättas äta såhär mycket tårta.. ska ju ha fika på söndag med ;P Blev i alla fall ingen prinsses (Tack och lov för det!)


Barnen,. e så söta.. fick bli ett parti finns i sjön (Linn försökte fuska hela tiden ;P) Men jag och Linn kom på delad 1:a plats iaf :) hihi..


Ska vara lite social med Maria nu en stund tänkte jag :)

- See ya!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards