Alla inlägg under november 2011

Av Sara - 29 november 2011 19:15

Jag fick "jobba" hela förmiddagen, men sen hade dom ingenting mer att göra.. så jag fick åka hem :) & prinsen fick komma hem tidigt från dagis :) myst!


Glömde ju skriva att jag fick en ros på båten :)


 

& ett smeknamn, men ni som har snusk i tankarna kan sudda bort det på momangen! Det var helt enkelt mobilens automatstavningstjofräs som ledde till detta "sära med ä" men tänk er en full raggare, med lite svengelska oxå ;)



Av Sara - 29 november 2011 07:34

God morgon! Nu är jag påväg till kontoret, hoppas jag får göra någon NYTTA idag då.. Imorgon blir de i alla fall jobb på ups igen :) prinsen blev ledsen när jag lämnade honom, fast servar hans favvo som öppnade, så svårt å gå därifrån då ju! Vad skulle man göra utan musiken? Ha en bra dag allihopa!

Av Sara - 28 november 2011 22:46

Yeah! Har varit ganska seg å halv mysig hela dagen idag, men den har ändå gått skit fort :) mkt snack om kryssningen på jobbet idag, men får nog lov att säga att den var utan skandaler ;) tyckte alla skötte sig mer eller mindre :)Elin kom hit på middag, gjorde nåt jag aldrig gjort förut bifteki, asgott!Imorgon blir det jobb på kontoret, hoppas jag får göra något vettigt! ;p men nu blire sängen, trött efter en lång dag!Natti natti

Av Sara - 27 november 2011 22:24

Helgen ånagde förbi snabbare än vanligt, kryssningen va skiiit kul verkligen! Har haft så jävla roligt :)

Kanske skriver mer om det nån annan dag, för nu e jag sååååå trött, städat å fixat hela dan!


Kan bjuda på nåra bilder ;P

   

   

       

     


Men nu blire sängen! Jobb imorgon!

Natti natti!

Av Sara - 24 november 2011 23:15

Idag fyller min kära år :) Grattis på födelsedagen! You and me always, and forever!


   



Har haft Elin här ikväll, myspys! Nu bör jag väl packa/städa och massa skit, kryssning imorgon!

   

Av Sara - 23 november 2011 23:00

Ja, jag har fuskat å börjat julpynta redan, de e fusk men jag kommer inte ha tid till det i helgen så, och den första advent SKA allt var uppe, right?


 

Men nu är jag helt slut i fejjan, kånkat kartonger, strykt & fållat gardiner.. Sängen kallar!


Natti natti..

Av Sara - 22 november 2011 22:45

 

Av Sara - 21 november 2011 22:45

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards