Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sara - 19 augusti 2011 22:45

  Var ju tvungen att testa! "Cracked effect" från depend :)


Karro har åkt hem nu, vi har haft en lugn dag, fikat & käkat middag, försökt rå om den lille gnällfisen.. och jag är helt sänkt nu! från ingen stans fick jag as ont i halsen, å sen börja näsan rinna, från ena stunden till den andra.. känns ju typiskt, när man ska börja jobba å allt..

Av Sara - 19 augusti 2011 11:30

Idag blev de inge dagis för Wille, han fick feber igår kväll å blev jätte hängig stackarn :( Pappa & Sandra var här och fikade oxå å hjälpte till att trösta lite..

& så hade dom med sig ett regnställ dom köpt till Wille :) vilken tur jag har som har så bra föräldrar!


Idag ska Vi umgås med Karro, Wille sover fortfarande, å jag är helt slut! blev inte många timmar sömn inatt.. men prinsen fick sova bredvid mig tillslut.. mammas sjukling ♥


Vi lär ju inte göra något speciellt eftersom att Wille är hängig.. Men nu ska jag göra scones, blev assugen på de!


Tjing!



Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards