Alla inlägg under november 2010

Av Sara - 29 november 2010 23:43

Mja, mådde ju inte så bra efter operationen.. men fick i alla fall komma hem på torsdag eftermiddag, längtade ju ihjäl mig efter min lilla prins..

Bodde hos mamma ett par dagar, eftersom att jag behövde lite hjälp.. har haft jätte ont, och varit så svullen att man kunde tro jag var gravid.. sjuukt. hade inte riktigt räknat med att de skulle vara så.. & sen vaknade jag ju upp med 3 ärr, istället för 1.


Men operationen var lyckad, så nu är jag en cysta på 12*7,5cm fattigare! härligt, undrar hur den har fått plats.? & dom hade tömt den på ett par dl vätska, konstigt att jag haft ont?


Men men nog med tråkigheter, jag mår bättre en nånsin nu.. såren har börjat läka och jag är inte alls lika öm :)


Helgen har jag mest tagit de lugnt och njutit av att vara hemma med min prins! Han är världens bästaste!


       


& han har börjat med små glädjetjut, helt underbart :) han är såå söt, min goding..


Idag hade vi sällskap av syster/moster Ida, som fick sina naglar fixade :)

 

Av Sara - 25 november 2010 01:04

Mjaha painkillers var 4:e timme (hjälper inte ett dugg) kan inte sova, delvis för att jag saknar min lilla Wille <3 och delvis för att jag delar rum med en BITTERFITTKÄRRING,som svär, pratar m. sig själv,klagar, larmar hela tiden. Suck.

 
Av Sara - 24 november 2010 17:57

Nämen! Nu e jag opererad, överlevde.. Det sista jakom ihåg va att narkos läkarn var snygg! Men har ont, är hungrig! Men jag missade maten, så jag får ingen :( jag vill ha chockladtårta! Kom, hälsa på. Jag e ensam. Vill ha chocklad tårta! Tjing!

 
Av Sara - 24 november 2010 10:14

Inskriven, nu väntar jag bara på läkarna =/ är jätte nervös och saknar min lilla prins :(

 
Av Sara - 22 november 2010 23:44

Har världens underbaraste son! Han är på världens bästa humör, skrattar å busar. Du är mitt allt!

 
Av Sara - 22 november 2010 22:26

Har brytit ihop typ hundrafemtielva gånger idag.. det här är skit.


Jag ska ju alltså opereras på onsdag, får inte veta någon tid eller så, men ringde idag och frågade lite, och jag måste sova kvar över natten efter operationen, jag har inget val utan måste sövas, och kan bli till och med 2 dygn (!) aa jobbigt.


Men det som känns värst är ju att jag inte  får ha Wille hos mig, jag ska alltså vara ifrån honom i nästan 2dygn, usch!


& sen är det så jäkla krångligt om vem som ska ta hand om honom medan jag opereras.. det var ju bestämt att mammas gubbe skulle ta hand om honom, jag ringde fk å kollade å han kan vabba för mitt barn, eftersom att jag är ensamstående, men på ngt vis har han alltså fått för sig att han ska få dubbelt betalt (?) ja eftersom att han faktiskt måste ta hand om mitt barn, så nu när han förstått att han kommer förlora pengar på att vara hemma med Wille, så vill han inte det.


Mamma har ett viktigt möte med sin chef, som hon såklart inte kan flytta på, förståeligt!


Aa de e kaos, vet inte hur de blir.. och jag kan inte skjuta på den här operationen, har väntat i 2år på å få tabort den här cystan, och väntar jag längre kanske de blir allvarligare konsekvenser och besvär än vad som redan är (nej, tack!) ska iaf på inskrivning i morgon, kan ta 4 timmar. suck.

Av Sara - 21 november 2010 23:57

Mm, jag har jätte ångest.. känns så himla jobbigt dehär med operationen o de.. och att bli sövd.. mamma tycker att jag är jätte larvig..


Men det är ju inte alls som att sova! Man blir ju förfasen avstängd, känns så obehagligt, och de finns ju inga garantier på att man vaknar igen, eller hur?


& så är det ju det där med prinsen, Mammas gubbe Lasse ska kanske ha honom på onsdag, men det känns som att han känner sig tvingad eller aa jag vet inte.. känns inte direkt som att han är frivillig iaf, plus att han är typ den som har träffat Wille minst, känns inge bra helt enkelt..


Eventuellt kunde Elin ta hand om honom, men de beror ju på hur lång tid och så.. jag har ingen aning? Men de skulle kännas mycket bättre, för henne känner han ju jätte bra, och hon har koll på hans rutiner och allt..


Hm,aja.. Mamma var här och fixade naglarna idag, grönt glitter som hon tog med själv ;) ganska stora flingor dock, så det var lite trixigt, men det blev bra tillslut :)


Elin har varit här och myst oxå, love it!

Av Sara - 20 november 2010 23:45

Idag fick jag lite sovmorgon :) guldvärt. My gick upp med prinsen å lät mig ligga kvar en stund, väldigt lyxigt!


Städade väl halva dan typ, asskönt! kommer ju typ inte kunna det på ett tag..


Sen kom papi & tjejerna hit en stund drack kaffe och busade med prinsen, hihi han är så söt å gör sig till när det är folk här.. då visar han minsann hur stark och duktig han är ♥ slocknade som ett ljus när de gick sen..


& då kom Lisa lagom till de andra gick ;) så den ena har bytt av den andra idag kan man säga.. skulle egentligen gjort naglar på hennes kompis, men hon fick förhinder.. så då fräscha vi till Lisa's iställe :) fina glittriga :) hihi.


Har haft en jätte mysig kväll med Lisa, hon är härlig!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards