Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sara - 15 augusti 2011 21:44

Min Elin, är ju van å träffa henne eller åtminstone prata med henne, men hon kommer vara borta i Makedonien ett tag till.. och när hon kommer tillbaka är jag tillbaka på jobbet, mindre tid att ses..


& Min Veronica, som jag bara kan vara så allmänt knäpp, konstig och barnslig med, precis som jag är.. & hennes fina barn, bus Liam och sötaste Vendela.. som jag inte har träffat sen i Juni..


& min Karro, som jag pratade me senast idag å som jag träffade bara för några dagar sen, min kloka, mysiga Karolin..


& min Linnéa, hon som har svaren på allt, saknar våra onsdagsmys, även om de va så sjuuukt längesen sist.. but still..


& min Camila, min lilla fjant som är så sjuuuuuukt långt bort, ända borta i Chile där hon verkar trivas så bra att hon aldrig mer vill komma tillbaka..


& Plingan, som egentligen är den som är mest tillgänglig, och samtidigt mest otillgänglig..


& knäppis My, finns ingen som hon! man skrattar alltid!


& min familj, alla syskon, mamma, pappa, alla.. de e så nära men ändå så långt bort, alla har ju sin egna liv..


Men förihelvete jag är ett flockdjur! I like people, i want them around me! Jag vill ha sällskap, jag vill gå på bio, jag vill ha nån som sitter å kollar på tv med mig, eller dricker kaffe me mig.. Inge kul å sitta ensam varje kväll..


Det är ju ett så stort + med att jag snart börjar jobba = socialt liv, vuxna människor! i neeed it!

Av Sara - 15 augusti 2011 17:30

Laga lite mat å lyssna på musik, med en dansande liten prins :)



Jag har älskat den här låten sen den kom, den e så happy! :D

Av Sara - 15 augusti 2011 16:54

Jaa vad ska man säga? tog väl 3 sekunder innan Wille sket i mig fullständigt, på dom 2 timmar vi var där så struntade han i mig helt o hållet, och jag vet det är positivt & jätteskönt.. fast de känns..


& så fick jag reda på att jag ska lämna honom själv i 5 timmar redan på torsdag :/ vilket innnebär att från och med måndag måste jag jobba :/


Wille har grinat typ sen vi kom hem, super känslig..

Nä dags å fixa mat nu!

Av Sara - 15 augusti 2011 05:45

Buuhuu, har haft fjärilar i magen å  legat å grubblat, så har knappt fått sova nånting, längesen jag var uppe såhär tidigt.. men jag vaknade å då va de lika bra att gå upp.. vi ska inte vara på dagis förns vid 9..


Wille sover fortfaande, jag dricker mitt kaffe.. känner mig nervös, å pirrig, å har lite ångest..men de ska nog gå bra..


lär ju skriva sen..


Pling!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards