Alla inlägg under september 2013

Av Sara - 26 september 2013 20:10

Behöver jag en massa av innan jag gräver ner mig helt!

Utan arbete, eller utan uppdrag äh samma sak, fast jag är ju anställd än så länge..

Sjuuk som ett as, förkyld & febrig så sover bara typ, jaa världens sämsta morsa lämnar mini på dagis ändå, för att jag inte orkar! & han trotsar och gör massa dumheter när han kommer hem :'(

Tycker jätte synd om mig själv nu, är bitter, ensam och ynklig!
Men när jag orkar så tar jag mig tillbaka!

Kyss sålänge

Av Sara - 23 september 2013 07:20

Idag&imorgon blir det jobb i Västberga.. Alltid lite nervigt att komma till ett nytt ställe med nya människor och nya arbetsuppgifter! Men det har ju fungerat bra förut så det gör det nog den här gången oxå ;)

& jag slipper byten! En buss som går raka vägen från mig till jobbet :)

Så, wish me luck!

Av Sara - 19 september 2013 07:05

Nu får ni hålla tummarna! Sökte ett jobb igår som vore perfekt för mig! I princip samma arbete som jag gjort hittills fast utan resväg ;) hur skönt vore inte det?

Har ett par nummer att ringa idag också, det löser sig!

Kom lite oväntat bara =/ det är ju alltid bekvämare att vara på ett och samma ställe, slipper poolen måndag&tisdag i alla fall = mindre stress! :) ut på "utbildningsjobb".

& imorgon är det fredag! Äntligen! ;)

Av Sara - 18 september 2013 15:28

Trött. Rastlös. Omotiverad.

På fredag är min sista dag på TF så back in the pool again :( suck!
När kommer min tur ?

Det löser sig, är bara riktigt less att hamna här igen..

älskar dig .

Av Sara - 18 september 2013 14:31

Trött. Rastlös. Omotiverad.

På fredag är min sista dag på TF så back in the pool again :( suck!
När kommer min tur ?

Det löser sig, är bara riktigt less att hamna här igen..

[Bild]

älskar dig .

Av Sara - 16 september 2013 17:56

Tristessen tar över känns det som..
Noll energi, noll motivation, och så vidrigt rastlös konstant.. Buäh!

Planerna för helgen gick ju i stöpet, men blev en spontan utgång med syster istället så ska inte klaga ;)

& igår hade vi lekdejt med en gammal vän som jag inte träffat på flera år! Timmar i lekparken resulterade i 2 geggiga trötta barn ;)

!

Av Sara - 14 september 2013 18:00

<3

Av Sara - 10 september 2013 07:06

Sovit som en prinsessa inatt, vaknade pigg och utvilad (när hände det sist?!) :)

Tisdag idag = träning! :) blir nog ett boxpass idag, testade en ny grej i söndags sch'bam&cx galet vilken träningsvärk jag har! Svinkul var det i alla fall :)

Hade en av mina babes över på middag igår, Karro :) myspys!

Seize the day, hakuna matata, osv ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards