Alla inlägg under april 2012

Av Sara - 29 april 2012 07:15

Wille väckte oss tidigt idag med, runt halv 6.. inte helt okej!

Sjukt trött, men har fått i mig lita kaffe å vaknat till.. bara jag och barnen är vakna, de andra brudarna sover så sött ;)


   Busfröet! ;)


& sömntutorna ;) 


Men nu ska jag väl roa dom små, som är överallt och ingenstans ;) TJING!

Av Sara - 28 april 2012 07:11

Hade ju kunnat vara shysstare väder.. Här är alla vakna sedan länge, fullt hus!

Det är vi ju inte vana vid men det är supermysigt! :)


Mötte Veronica & Gänget inne i stan igår, avskyr att vara där inne med barnvagn.. folk går rätt in i en utan att ens tänka, å igår var det ju sjukt mycket folk! Köpte ett halsband & ett linne till mig själv (för en gångs skull) idag är planen att dra till lekslottet och busa :) dags för frukost snart kanske?


     

Tjing!

Av Sara - 26 april 2012 11:25

Jag blir såååå omotiverad av att vara hemma såhär, blir ingeting gjort..

Jag hinner med mer när jag jobbar, hur kommer det sig? hmm.. måste iaf försöka rycka tag i mig själv och sätta igång å städa lite.. får ju passa på när prinsen sover!


& Imorgon kommer min fina fruga & hennes fina barn hit, längtar sååååå mycket!


     


Av Sara - 24 april 2012 23:16

 

Blir en kort arbetsvecka, känns liite bittert att behöva vabba denna vecka oxå.. Inte för att jag inte gillar att vara hemma min son, tvärtom, all tid med honom är guld värd! Men jag blir sjuuukt stressad, för faktum kvarstår att jag är den enda försörjaren i detta hushåll, det är min inkomst vi har att räkna med, och när man vabbar blir det mindre pengar.. Samtidigt som jag får skuldkänslor gentemot mina arbetskamrater (stört, men så funkar jag).. & idag blev det knappt 2 timmars jobb, sen hämte hem min lilla prins med ögoninflammation, ser hemskt ut som om han fått stryk :( blir hemma imorgon med, hoppas att det går över fort så jag slipper vabba hela veckan bara.. Nu ska jag lägga in lite räkningar.. slipper jag tänka på de imorgon!


Tjing!

Av Sara - 22 april 2012 23:52

Right? Har så sjukt ont överallt :( hoppas jag inte håller på att bli sjuk :/

Av Sara - 20 april 2012 07:29

I snyggt fodral? Självklart! Vill att den här veckan som kommer ska gå fort fort fort, för nästa helg kommer Veronica och barnen hit :) saknar dom så! Pratade i över 2 timmar igår.. :p mkt att prata om ;) ha en nice fredag!

Av Sara - 19 april 2012 06:18

Kan ni förstå, om bara 2 månader fyller min lilla prins 2år! helt sjuukt vad tiden går.. dags att börja tänka på presenter ;)


Vaknade i tid idag, så har sluppit stress, fy så skönt det är! tänk om man kunde vakna i tid varje dag? det vore ju nåt..


& var är värmen? nu är det ju åtminstone sol, men kom igen.. för 1 år sen vid den här tiden så såg det ut såhär:


       


Hade typ 25grader varmt varje dag, jag var typ brun vid den här tiden förra året.. nu är jag snart genomskinlig! så solen & värmen.. komsi komsi!

Av Sara - 18 april 2012 22:19

Usch jag mår så jävla illa, hjärtat sitter i halsen.


  Den där äckliga drömmen, den hemska känslan från imorse det hänger kvar..

Vi har bara varandra.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards