Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 29 februari 2012 13:45

Jag & prinsen vågade oss ut på en promenad i solen, han har ju varit pigg & kry sen han vaknade.. så härligt väder, tänk vad lite sol och värme gör för humöret ;)


Förhoppningsvis är han redo för dagis imorgon, klättrar på väggarna här hemma, å stressen av att man kan jobba.. urk.


Snart dags för tvättstuga..

Av Sara - 27 februari 2012 22:04

Körde bara en halvdag på jobbet, eftersom Wille skulle till läkaren.. tur var väl det för 3 timmars sömn var knappt att jag skulle hållt hela dagen..

Jag & Wille tog en PN när vi kom hem ;) mysigt! Sen har vi varit iväg å storhandlat å grejat, så himla skönt! alla räkningar är betalda, vi har mat så vi klarar oss, hemmet e rent, nu väntar bara disk&dusch..


Helgen skulle man vilja sudda ut vissa delar av, har ju inte direkt hållt hårt i plånkat om man säger så.. men har mest köpt grejer till Wille & sånt som jag inte har haft råd att köpa tidigare men faktiskt behöver :)


Få se om man lyckas somna innan 1 idag då ? ;)

Av Sara - 27 februari 2012 07:30

Mår prima idag & är på kanon humör, trots typ drygt 3 timmars sömn ;p måste varitbakis-ångest igår ;P ny vecka, ny dag! Snart ny månad med :P hehe hoppas alla får en snajsig måndag! :)

Av Sara - 27 februari 2012 00:39

Uhh, står inte med mig själv.. vill bara krypa ur skinnet å gömma mig.. är det detta som kallas bakisångest eller?


Finns inte mycket att säga om gårdagens bravader, jätte kul att träffa P men typ allt annat gick åt helvete, hade nog haft det bättre hemma tror jag, finna bra mycket skevt folk därute.. och jag träffade R, usch. :/


         


& nu mår jag så vidrigt. kan inte sova..tur att det bara är halvdag för mig imorgon då, jag ska med prinsen till läkaren på den dummast möjliga tiden som går att få 1 måndag klockan 1..


Idag om någon, så skulle jag behöva en kram, eller två.

Av Sara - 26 februari 2012 11:15

Önskar jag vore hälften så läcker idag, Kaffe & städa bort ångesten ?  

Av Sara - 24 februari 2012 07:12

Ja idag gick det an å lämna prinsen iaf.. Efter lite inspektion förstås, något irritert.. Men skit i det! Det är fredag! 16:45 tar jag helg :) & imorgon ska jag nog vara PS ;) dance my ass of! Nu ska jag lyssna på musik, fridaymode on :) tjing!

Av Sara - 22 februari 2012 07:25

Är sugen på att hitta på något kul i helgen.. Typ ut och dansa? Får kolla om någon är på.. Skulle ju vara roligt! Hade ju typ planer för helgen, men dom sprack ju :( buu! Nåt ska jag i alla fall göra i helgen, får undersöka möjligheterna ;) funderar på att go REDHEAD.. typ mörkrött, vad tror ni om det? Känner mig så trist och grå..Påväg till ännu en underbar dag på jobbet.. Haha, allt handlar om inställning?Tjing!

Av Sara - 21 februari 2012 07:25

Till sommar, sol och värme. Cruising och dragrace. I år ska jag fanimig få se lite bilar! Antingen blir det BigMeet eller veidecfestival.. Det återstår att se :) bort med all snö, slask och äckel nu tack!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards