Alla inlägg under februari 2010

Av Sara - 22 februari 2010 13:15

Mjaha, nu är jag hemma igen.. har väl kollat allt, nu slipper jag i alla fall oroa mig..


cystan vad de inge fel på den sitter där den sitter har väl kanske växt nån cm sen sist, men fort farande jämn i formen, så ingenting att oroa sig för.. SKÖNT!


Dock så har jag fått magkatarr, så måste stressa ner dricka mindre kaffe, ingen kryddad mat, och novalucol måste inhandlas.. När ska man få vara frisk då då ?

Jaja nu vet ju vad det är för nåt, så nu slipper jag tänka på de..


Å maximal otur vad gällre lägenheter, asså vafan blir såå frustrerad! Lägenheten jag var på visning på för några veckor sen, fick jag inte.. Och den jag fick erbjudande om fick jag mail på om idag;


" Vi får här tyvärr meddela dig att vi längre ej kan erbjuda dig lägenhet Stupvägen 12- 40701-1021.
Anledningen är att det är en vattenskada i lägenheten.
Vi beklagar detta och hoppas det snart kommer något nytt passande objekt."


Jahapp, men sidan har ju vägrat funka för mig under helgen, där fanns 2 lägenheter jag inte kunde göra intresseanmälan på som hade passat mig, men som nu är försvunna :( :(

Av Sara - 22 februari 2010 07:08

Jaha, har känt mig olustig å mått skit i princip hela helgen..

Jag har ONT.. så nu sitter jag å väntar på min kära mamma som ska köra mig till Huddinge sjh så får vi se va dom säger.. hoppas att allt är bra bara.. Å att de e för att jag oroar mig som det känns värre.. hm..

Av Sara - 20 februari 2010 23:15

Åhh, MANU CHAO rock my world!

överdoserar varenda låt, de är min drog just nu.. är typ besatt kan inte sluta lyssna..


http://www.youtube.com/watch?v=jcU806hyQPc


Cura de almas..

Av Sara - 15 februari 2010 22:54

Tänka sig vilken bra måndag det har varit för en gångs skull :)

Fick jätte fina blommor, som luktar jätte gott oxå :) det var ju en riktig överraskning..


 


Å så är jag lite mysig oxå.. hihi, happy day. :)

Av Sara - 13 februari 2010 17:09

Insåg idag att det var 4 år sedan jag förlovade mig, helt sjukt ju! minns det som igår.. haha.. dock varade det ju 1 och ½ år.. men vafan.. har redan hunnit med att vara förlovad, sambo, flyttat 15 mil hemifrån.. flyttat tillbaka igen.. har varit anställd å jobbat på samma företag i 2 år nu.. helt sjukt vad tiden går fort!


Av Sara - 10 februari 2010 18:32

Åh VILL HA. VILL HA, VILL HA!

Fyfan den var så jävla fin, helt perfekt! Skulle aldrig gått å kikat på den, kommer bli förkrossad på tisdag när jag går in å kikar å ser att jag inte fått den.. ligger på plats nr.4 å det är knappast troligt att 3 pers tackar nej till DEN.. planlösning var hur bra som helst.. allting va skit fräscht.. å min drömlägenhet.. skulle kunna flytta på n gång..

Av Sara - 6 februari 2010 17:15

Har äntligen kommit hem efter en heldag med momii i skärholmen.. helt DÖD!

Är tokförkyld med.. =/


Ikväll kommer min fina Linnéa hit å ska mysa å kolla på melodifestivalen.. riktigt nöjd med det :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards