Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 25 mars 2011 09:17

Vilken skit månad å va kort! detta innebär att jag får drygt 1000kr mindre än jag brukar få, och fick de inte idag heller.. utan på måndag.. har jag tur blir det ngn krona över.. men ser inte ljust ut :( hatar det här verkligen.

It sucks! blä! tur att de inte e många födelsedagar i april då!


De e ju inte de enda dåliga idag heller.. fick en lite kass start på dagen, då min kära prins har listat ut hur man kan klättra ur sängen, gav sin mamma en hjärtattack och fick en ful bula i pannan :( mammas bebis ♥

Av Sara - 23 mars 2011 23:15

Asså, bigbrother jag vet inte ens vad jag ska säga.. kan knappt kolla på det.. rena rama sexfesten.. missa dom kamerorna eller vad? blir fan generad..


& helt otroligt, var ute en svängå leta efter någonstans att gunga 7 lekplatser finns de här i mitt område, och alla hade däck =/ så typiskt.. Wille somnade så jag passade på å gunga lite, haha ;)


Av Sara - 23 mars 2011 13:32

Shit va svårt å hålla koll på! ladda ner en app, en kalorieräknare.. faktum är att jag kommer knappt upp i hälften av det jag ska äta varje dag..konstigt att jag e trött?


& jag håller inte på å bantar eller nåt sådant, jag behöver inte gå ner i vikt, den e jag nöjd med.. behöver väcka min vilande muskler till liv bara :P

Alla gravidkilon är long gone, gick upp 10kg gick ner 13, all good..


Det är ju bara att konditionen å styrkan som man fick genom jobbet, inte längre existerar.. så detta måste bli ändring på, dock har jag ju inte möjligheten till att gymma, så jag får fixa de med hemmaövningar, powerwalks å så vidare.. jag har ju mina easytone skor, som är awsome! dom promenerar jag med varje dag i princip, och nog fan får man fortfarande träningsvärk ;P men nog om detta..


Min lilla prins har börjat vakna på nätterna, å är helt förkrossad å ledsen.. vet inte vad de beror på.. mardrömmar ? Har fått plocka över honom till min säng flera gånger.. annars avskyr han att ligga bredvid mig.. & han har fått sin andra tand nu :) hihi han e så rolig.. stoppar allt i munnen, biter ihop å drar, han ser helgalen ut.. 



Han är helt underbar den här lilla killen, jag älskar honom SÅÅÅÅ mycket!

Han hitta på nya bus varje dag, går inte att släppa honom för 1 sekund, han är supersnabb å når precis allting, gåstolen kan vi säga tack&hej till, brukar ha honom i den när jag inte kan ha 100 koll på honom, men noo more.. idag sprang han fram till vardagsrumsbordet å 3sek senare befann han sig på bordet, han klättrade ur stolen alltså, livsfarlig! hihi men  så go o glad :)


Vet inte va vi ska hitta på idag, har busat å dansat, jag har tränat.. skulle vilja gå ut o gunga, har varit sugen på de i flera dagar, men vet inte vart nånstans de finns såna babygungor, för på min gård har vi bara däck.. kanske ge oss ut på upptäcksfärd? ;)

.

Av Sara - 22 mars 2011 07:45

svårt å komma på nån rubrik tycker jag.. men gårdagen flög förbi, vi var å hälsade på hos brorsan en sväng på eftermiddan, var  ivägen en sväng o handlade oxå.. men tänk om man hade pengar, fan vad man skulle kunna göra saker då..


Det är verkligen aptrist att ha det såhär, varenda krona måste man tänka hur man ska spendera på bästa sätt..  Jag försöker göra ngt extra åtminstone 1 gång i månaden, men då blir det såhär i slutet på månaden, att man sitter me nåra få kronor å bara väntar!


Pappa ska snart komma hit på en fika å senare ikväll så kommer elin hit på middag :)


Tjing!

Av Sara - 21 mars 2011 13:00

Dagarna flyger förbi, men nu är första dagen på denna vecka här, hatar att inte ha någon plan för dagen, för det är hur lätt som helst att dagen bara går, utan att man känner att man gjort nånting..


Så har tänkt att vi ska våldgästa brorsan lite idag, har inte varit hemma hos honom sen i höstas ;P kan ju va på tiden..


Annars vet jag inte vad vi ska hitta på, ska ge Ida's deffschema en ärlig chans, för jag klarade 2 dar förra veckan innan ja glömde bort de ;P

Av Sara - 20 mars 2011 09:15

ösch! ingen bra start på dagen, hade bokat tvättstuga klockan 7, upptäcker att bilstolen inte är hemma, suck.. försökte pula ner barnet mitt i bärsele, vägrar! så jag fick ta babysittern, sjuuuuukt jobbigt.


& det värdelösa torkrummet stängs av hela tiden, så inget torkar ;( hatar att tvätta, wille tycker det e skittråkigt å jag tycker att de är asjobbigt.. blä!

Av Sara - 19 mars 2011 12:15

Idag blir min lilla älskling 9 månader! Jag har varit mamma i 9 månader, samtidigt som det känns som tiden går så fort, så känns det som om han alltid har funnits, att jag alltid har haft honom ♥ 


mammas solstråle ♥  


Hade en jätte mysig dag med Lisa igår, hon kom hit å vi busa nästan hela dagen, sen var vi o handlade, käka tacos :) & sen höll vi bara på å fjanta oss, haha.. man blir som ett barn på nytt med henne, älskart!


 

Ska snart ge mig iväg till centrum för att fika med mom ♥

Av Sara - 18 mars 2011 09:30

Idag är det fredag, vet inte va vi ska göra av dagen än.. tror vi ska umgås me Lisa iaf :) vi får se när hon hör av sig..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards