Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 29 november 2009 21:45

jaa.. jag somnade på soffan, å blev väckt av telefonen..

Skulle ju på födelsedags fika hos micke idag!


haha, så jag kom precis därifrån.. alla hade varit där å fikat redan, så det vart en massa tårta å kakor över.. bara till mig :D mohaha!


Det var trevligt:) Grattis i förskott, "brollan" :)

Av Sara - 29 november 2009 20:30

Jahapp, igår var det ju lite galej med jobbet :)

Åkte den berömda "räkbåten" fast vi käka taco ;) tyvärr var det jätte många sjuka, å några som helt enkelt sket i att följa med.. lite tråkigt..


Man hade i alla fall jätte trevligt, jag var nykter o det var ju lite annorlunda.. var ju tacksam att jag inte var ett av fyllona senare mot kvällen ;) hehe...


Men jag hade verkligen jätte kul! Vi gick ut ett par stycken på "EKEN" efteråt.. var oxå jätte roligt :) Mamma & hennes väninna var ju oxå med på båten.. så dom hängde med.. var verkligen en jätte lyckad kväll..


Men till slut började väl folk bli lite för fulla och dryga, så då lessnade jag helt enkelt ;P Å Jag & My hittade ju till o med nån å bråka med där oxå.. HAHA^^


lite bilder från kvällen :)

   

Av Sara - 28 november 2009 15:30

Jahapp, åkte ju till Veronica igår..

Mådde skit illa å var jätte stressad.. så åt vi lite pizza när jag kom dit :)


Sen åkte vi hem till Madde & Emil.. Madde skulle på tjejkväll.. så de vart typ lite ölhäng med emil & Veronica å deras vänner..


jag var osocial mådde illa, å var jätte trött så jag somnade på soffan.. Så dom lämnade mig där å drog iväg på nån fest..


Mindre kul imorse när jag vaknade upp på soffan hos folk jag knappt känner ;P å veronica var inte ens där! HAHA..


Har jätte dåligt samvete för att jag bara kom dit å la mig å sov i princip.. kände mig jätte osocial och tråkig ;(


men nu ska jag hoppa in i duschen å göra mig iordning för nästa galej :) känner mig nästan lite stressad.. så Hej hopp, gummisnopp!

Av Sara - 26 november 2009 23:15

Åh är sådär flickaktigt förtjust i Edward :) vi såg "Twilight-New moon"

den var faktiskt jätte söt :) Eller jag blev ju frälst av den första så då går det ju inte att inte tycka om den andra ;)


Mötte Linnéa i Skärholmen efter jobbet, å så åkte vi till Heron City å käkaHar haft en jätte mysig kväll :) somnade som en stock på bussen hem bara ;P


Men har haft en kanon kväll i alla fall! Tack gumman för att du finns!

Av Sara - 25 november 2009 22:45

Usch finner inte några ord..

Hemskt hemskt hemskt..fick reda på att några "bekanta" eller snarare mitt ex och hans flickvän förlorade sitt barn idag..


Ingens ska behöva uppleva något så fruktansvärt ;( usch blir så ledsen bara jag tänker på det.. Fy fan va livet kan vara orättvist ibland!


Tänder ett ljus för deras lilla ängel..

All styrka & Tankar till Sandra & Erik..




"Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade mitt hjärta inte slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till ert hjärta
och ni kan höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era böner
och jag älskar er så."

Av Sara - 24 november 2009 19:15

Idag fyller min älskade fruga, Veronica år :) Grattis grattis grattis!


igår gjorde jag typ ingenting, somnade på soffan när jag kom hem efter jobbet, drömde massa mardrömmar.. mindre trevligt =/ Har gjort det ett par nätter nu.. inge kul!


Resten av veckan är rätt fullspäckad ändå.. imorgon ska jag till läkaren och kolla in cystan, får se om dom tar bort den nu eller inte.. har ju fått byta sjukhus så ska åka ända ut till Nacka =/


på torsdag har jag bestämt bio med mitt hjärta Linnéa  :)

och på fredag åker jag till strängnäs å hälsar på Veronica :)

och så på lördag blir det Rock & Taco båten med jobbet :) de ska bli kul, hoppas att alla hänger med :)


men nu ska jag nmog fixa lite käk å göra nån nytta!

Av Sara - 22 november 2009 13:45

I fredags åkte jag hem till pappa å åt god mat och hade de trevligt med tejjerna :)

det var mysigt, skönt å komma ut dit å bara ta de lugnt..


Igår var det inflyttningsfest hemma hos momii :) det var också trevligt.. ganska lugnt var väl inte direkt fest mer middag och mys.. fick tacopaj :) GOTT!

Av Sara - 19 november 2009 23:15

Har varit på middag hos Karro idag, det var mysigt :)

var ju så längesen jag träffade henne.. hon har ju varit i kina i typ 2 veckor..


å hon hade shopat massor! jag fick en Ed Hardy t-shirt, jätte fin! :)

Har haft det jätte mysigt i alla fall :) men nu ska jag sova.. trött!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards