Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara - 28 oktober 2011 07:29

Den här veckan har verkligen flugit förbi! Redan fredag ju.. Å jag är såå trött, kaffet var slut hemma :( så har inte vaknat ordentligt, blir att köpa en kaffe i Sätra.. Helgen känns just nu ganska kaos, har inte riktigt koll på läget ;p

Av Sara - 24 oktober 2011 22:12

Underbara måndag? Prinsen har ersatt "mamma" med "pappa" helt och hållet verkar det som, när han vaknade imorse ropade han pappa, likaså när jag lämnade på dagis.. Kanske lite larvigt, men de känns sådär :/ man märker att dagis gör honom mer medveten å självklart sviider det lite i hjärtat.. Bäver för när han kommer fråga efter sin pappa, vad fan ska man säga? Nä usch va jobbigt :( buu, vad livet kan vara orättvist ibland.. Snart 2 år sedan jag såg honom sist, sjuukt är det.. Att jag har barn med en människa jag inte träffat på 2 år..Det finns en för alla sägs det, hoppas det finns någon för OSS.Natti

Av Sara - 23 oktober 2011 22:59

i bilder;


 

Startade helgen med lite fredagsmys med fina elin :)


   

Sen var vi hos mamma, och firade henne.. fick mysa med lilla Linus oxå!


    

Wille har blivit ett riktigt bustroll, springer runt som en tok och klättrar på ALLT, helst upp på borden, sjövild! och så är han som en liten svamp just nu.. han tar in allt man säger å är som en pappegoja, han kallar mig för pappa numera ;P och så har han börjat ropa "Sara" titt som tätt. undrar om My kanske smittat av sig? ;) "Oj" är dagens nya ord.. sjukt va mycket som händer just nu!

Av Sara - 20 oktober 2011 07:27

Igår när jag&prinsen kom hem så satt det 2 fina tjejer å väntade på oss, My & Elin :) det var tända ljus i vardagsrummet å nybryggt kaffe i köket, så jävla underbart! Hur mysigt som helst att komma hem då ju! Skulle kunna tänka mig att ha de så varje dag.. ;) men det största plusset var ju förstås sällskapet! Blev lite kokosbollar på kvällen sen oxå :) & jag får jobba nästa vecka oxå! Som en sten har lättat! Ha en bra dag! :)

Av Sara - 18 oktober 2011 07:27

Sitter på tunnelbanan på väg till jobbet, väntar fortfarande på att bloggplatdens app ska komma, eftersom att halva inlägget igår försvann :/ igår fick vi sällskap av Elin, mycket trevligt! :) la mig alldeles försent dock.. 5 timmars sömn är inte mycket att hurra för ;pIdag kommer kanske My igen, får se om hon blir sjukskriven nån vecka till.. Vore kanon för min del, för då kommer jag få full månadslön i november :) skulle underlättaen hel del! Snart framme!Have ā nice day! :)

Av Sara - 17 oktober 2011 07:09

Tiden går så fort på mornarna, har redan hunnit vara vaken i snart 2 timmar och är påväg till jobbet.. Wille var riktigt trött å inte alls sugen på att gå upp stackarn.. Men det gick smidigt ändå :) Helgen har varit riktigt skön, somnade på soffan efter jag nattat prinsen i fredags, vaknade 20 över 5 å kastade mig upp å satte på kaffe, hade hunnit piggna till innan jag insåg att det var lördag.. Haha ;p Vi blev bjudna på chockladmässan av Lisa&Jim och sen bjöd dom på mat med :) mycket trevligt!Igår hade jag lite städdag på förmiddagen å sen var ja i Skärholmen med mamma, hittade ingenting dock :(

Av Sara - 14 oktober 2011 07:25

Nu är jag påväg till jobbet, gick oförskämt smidigt imorse.. Så jag fick vänta 15min på bussen ;p igår var jag hemma å vabba.. Wille hade feber när jag hämtade på dagis i onsdags.. :/ men han var pigg hela dagen igår trött och gnällig på morgonen bara.. Sen kom mamma förbi å åt middag, mysigt! Vad helgen har att erbjuda vet jag inte ännu ;p

Av Sara - 12 oktober 2011 17:29

Har ganska pressat tidsschema från jobbet till dagis, 10 minuter att springa ner till omklädningsrum, byta skor, upp igen och iväg till tunnelbanan, som idag var 3min sen, vilket gör attt jag bara har 2 minuter på mig från tunnelbanan i Alby till bussen.. Så jag sprang upp för typ jordens längsta rulltrappa, bussen kom precis, å chaffören var snäll å väntade in mig! :) 10 min kvar tills jag är vid dagis.. Faan vad det skulle underlätta om jag hade bil och körkort!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards