Alla inlägg under december 2010

!

Av Sara - 31 december 2010 14:15

Hej, titta va ja kan!

 

Min lille buse! ♥

Nu har man lärt sig att ställa sig upp i sängen oxå!

Nu går det undan minsann, tur att jag sänkte sängen i söndags ;P

Av Sara - 31 december 2010 00:15

Tänkte försöka mig på att sammanfatta detta år..

Ett oförglömligt år på så många sätt, vet knappt vart jag ska börja ju ;P


Hm, första halvan av detta år spenderade jag gravid & hormonstinn & den andra halvan har varit den bästa tiden i mitt liv, som mamma till världens goaste unge!


       



Har hunnit med en hel del detta år, har för första gången i mitt liv bott själv (dock bara 2 veckor för sen kom ju prinsen), jag har fött barn, opererat mig, haft en förälskelse, återfunnit vänner, mist några.


Årets bästa;

dag&upplevelse var ju såklart den 19/6 då min prins föddes.

vän, är Elin som har ställt upp så otroligt mycket för mig & prinsen

låt, är ju mycket svårt, men vadsomhelst av hoffmaestro.

köp, svårt, men får kanske säga mitt matsalsbord, bara för att jag inte hade nåt!


Det har varit ett bra år, med blandade känslor, med- och motgångar.

Det som jag är missnöjd med är mina förväntningar på andra, men framförallt Willes pappa, borde inte ha förväntat mig något men ändå så gjorde jag det.. har lagt ner alldeles för mycket onödig energi på honom.

Men trodde någonstans att trots omständigheterna man kanske åtminstone är nyfiken på något? men jag tog fel. & Han har sagt sitt nu, det är hans börda att bära.


Men det jag är mest nöjd med, stolt & lyckligast över är såklart min fina son, som redan hunnit bli ett halvår, som redan kryper, skrattar, busar och är en helt egen individ


       


Sen har ju även mina vänner börjat föröka sig ;P Min barndomskompis Micke har blivit stolt pappa till en söt liten Leon, en stor överraskning, för oss alla!

Goa Fia fick en till liten son oxå, sötaste Rasmus

Fina Veronica väntar sitt andra barn en liten tös som snart vill komma ut hoppas vi, 23:e januari är det sagt iaf ;)

Söta Mari på jobbet ska oxå bli mamma, inte alls långt kvar till den 9:e januari.


Av Sara - 28 december 2010 23:21

Har inte haft någon vidare blogglust, har inte haft så mycket tid heller..

Men de senaste veckorna har vi;


  Varit på många vinterpromenader.. mys!  


  Byggt en massa naglar!


  

Sovvägrat!


  Busat!


   

Varit tomtenisse & pepparkaka


     

Firat jul


& en massa annat såklart, prinsen har lärt sig krypa på riktigt nu, fort gåre vill ja lova! Han har oxå hunnit bli ett helt halvår! Galet! Han har även börjat resa sig mot möbler.. snabb som attan är han, överallt! Trots att han fick en massa fina roliga leksaker i julklapp är det inget som slår sladdar! Haha, goda att tugga på.


Men dehär med maten går trööögt, han vill bara ha gröt & välling allt annat spottar han ut :/ tips ?

:)

Av Sara - 12 december 2010 22:28

Har skrivit alldeles för mkt tråk på senaste tiden.. självklart mår jag inte piss dygnet runt, bara på nätterna.. de e då tankarna smyger sig på ..


För det mesta är ju livet helt fantastiskt och underbart, det handlar om inställningen.


Idag har jag haft en jätte mysig dag hos finaste Karro, vi har bakat lussebullar :) och haft det mysigt.


Tjing!

Av Sara - 12 december 2010 01:11

Min älskade prins.Finns ingen mer underbar. KÄRLEK.

 
Av Sara - 12 december 2010 00:47

Måste upp ur den här svackan, snarast!

Orkar inte vara såhär länge till. deppig. trött. ledsen.utmattad


Den som får mig att gå upp om dagarna, som ens gör det värt är ju min fina lilla prins, även om han inte velat låta mamma sova de senaste nätterna..


& jag tänker på tok för mycket, men det är så jobbigt att inte veta! Jag vill verkligen veta om hans farmor&farfar vet att han finns.. finns mycket annat jag vill veta oxå.. men de hjälper ju inte att ligga och tänka på de..


Mycket positivt är i alla fall att prinsen har börjat äta lite mer "riktig" mat.. hoppas hoppas hoppas han går upp nu.


Nu sover han i allafall som en liten ängel, jag är dödstrött, vi var vakna till 6 imorse. så nu ska jag oxå sova.


Tjing.

Av Sara - 10 december 2010 01:34

Trött mamma - Pigg bebis.

 
Av Sara - 9 december 2010 22:29

är vad jag känner mig just nu..är inne i nå skitspiral just nu..


Var på BVC idag, 6månaders kontroll, och som grädde på moset av allt skit just nu, så har prinsen knappt ökat något i vikt.. phuu, luften går ur en..

Han som har käkat såå bra, blivit så duktig på att käka gröt & puréer & ersättning. men icke. då känner man sig misslyckad, när man redan har en bebis som är lite liten..


Fan jag känner mig helt jävla värdelös.


Aja, ska tillbaka om 2v å se så att han har ökat igen.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards