Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara - 31 augusti 2012 07:14

Föddes min kära storebror! Grattis Tomten på din dag! Love you! <3

Av Sara - 30 augusti 2012 07:15

Så skönt det ska bli att jobba & Wille var glad över att komma till dagis :)

Igår blev det en mysig filmkväll, såg american pie : reunion.. Så sjukt pinsam ju ;P haha..

Å jag saknar mina arbetskamrater, ska bli skönt att återgå till rutinerna! Lyckades vakna i tid oxå, men det var nog mest tack vare min personliga väckarklocka Fia ;)

Ha en underbar dag raringar!

Av Sara - 29 augusti 2012 23:20

Kanske är en idé? Då kanske jag inte hamnar i koma/total medvetslöshet och sover igenom 5 larm med 5 olika jävligt irriterande signaler?

Jag är inne i en sån period igen, mindre roligt :/

Men ska lägga mig NU! kanske risken för försovning minskar?

Natti natti..

Av Sara - 29 augusti 2012 00:07

Är ju inte riktigt min grej då va ;)

Imorgon (idag) är det tillbaka till jobb & dagis för min och mini's del.. Skönt ska det bli, har varit så rastlösa idag båda 2.. ;P

Är inte ett dugg trött, så hur jag ska orka upp om 5 timmar.. Det blir spännande ;)

Cami kom hit och åt middag med osd och sen har vi kollat på tv och bara myst som vanligt :) målade lite naglar också såklart! ;)

Om man ska försöka få nån timmes sömn kanske? Natti natti

Av Sara - 28 augusti 2012 01:11

Å är på världens mys humör, kan inte sova.. Antagligen för att jag sov middag med Wille på dan.. ;P

Vi blir hemma imorgon med :/ men vill inte lämna honom om han inte känns helt 100..

Tur jag har mina kissemissar å kramas med :)

Av Sara - 27 augusti 2012 15:14

Det bästa som finns är min lilla prins :) finns inte ord att beskriva kärleken jag känner för den här lilla krabaten, mitt allt!

Har inte blivit många knop gjorda vill jag lova, myst i soffan hela dagen..

Men nu kryper det i hela mig, rastlös som fåå! Men what to do? Brist på fantasi..

Av Sara - 27 augusti 2012 09:42

Startar veckan med VAB, Wille hade feber inatt och är lite hängig och kinkig så idag är vi hemma.. Får se om han piggar på sig eller om vi blir hemma imorgon oxå.. :/

Nu myser vi bara i soffan :) har ätit frulle med papi, som precis åkte iväg för att jobba..

Blir nog bara att ta det lugnt idag..
Tjing!

Av Sara - 26 augusti 2012 21:21

Den här helgen har verkligen varit awesome från början till slut! Fick lite glada nyheter på eftermiddagen i fredags, de ångrade sig så jag får ha kvar mitt uppdrag till januari, sjuuuukt skönt! & godis fick vi oxå på jobbet :) mums!

Igår var jag på tatueringsmässan med Cami & Karro, sjuukt sugen på att tatuera mig, men vart ska man börja? ;) har så mycket jag vill göra ju..

Efter det blev det O'learys i huddinge, hade sjukt kul och sällskap av underbara människor! :)

Idag kom pappa hit med soffa & soffbord.. Så nu har jag 2 av varje.. Ser lite ut som ett förråd här hemma ;) ena bordet ska kastas och papoa ska eventuellt ta min soffa annars hamnar den på blocket ;P har gjort blåbärs paj & städat och myst med mamma & Wille, skön söndag!

Inväntar papi, som ska bo här ett par dagar i väntan på att han får tillgång till lägenheten :)

Life is goood ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards