Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Sara - 12 augusti 2011 22:42

Tänker på min fina vän Elin, som också fyller år idag.


Av Sara - 12 augusti 2011 22:02

Jaa, om man kollar in fejjan så har alla mys eller galej på fredagar..

Men inte jag inte.. här får man sitta själv med bara skit på tvn.. känner mig lite extra lonely på helgerna :/


Har roat mig med att sanera den satans kattlådan, eftersom den inte längre duger för fröken Gumman, städat, å allmänt haft det o-mysigt..


Håller på med tradera, har ett par auktioner som går ut idag.. & det känns liiite bittert, hur många hundra & tusen kronor man har lagt ut på dessa kläder och man får inte många kroners..


Men samtidigt i mitt läge, så räknas ju varenda yttepytte liten krona, så  tradera annonserna räddar bokstavligen mig, eftersom jag just nu inte har ens 1 krona, och så är det ju positivt att någon annan får användning för dom, istället för att det ska ligga här undangömt nånstans..


Börjar dock bli trött, så snart blire sängen ;)

Tjing!

Av Sara - 12 augusti 2011 20:15


Vilken tur jag har! Jag har verkligen den finaste ungen på hela jorden, finns ingen jag älskar mer ♥ & jag älskar honom bara mer och mer för varje sekund som går! ♥


  ♥


 

Av Sara - 12 augusti 2011 10:15

Kunde ju vara bättre.. inte för att jag är sur eller så.. bara low..

Har inte orkat ta tag i nånting än, finns dock massa tråkigt att göra.. men de får vänta en stund till..


Idén med att vi skulle komma upp i tid den här veckan sprack ju helt, lyckades en dag ;P men inatt sov jag dåligt dels på grund av värk och sen för att jag hade en liten lessen prins, så han fick sova med sin mamma tillslut..


& på måndag börjar inskolningen på dagis, mer förväntansfull nu.. ska bli så spännande å se vad Wille tycker :)


Ja den här dagen verkar inte erbjuda ett dugg, ska försöka räkna ut hur fan jag ska klara den här månaden som kommer, 2 nya stora utgifter innebär att det inte blir många kroners kvar, & dessutom är det försäkringsmånad oxå.. fy vad trist de e å  hade såhär pissigt ekonomiskt.


Men nu ska jag rycka tag i mig själv å göra lite nytta, passa på medan prinsen sover ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards