Alla inlägg under mars 2009

Av Sara - 31 mars 2009 19:30

Jahapp, har vart hemma idag.. Har blivit magsjuk..   :(

Säkert Tove som smittats, hon var magsjuk i fredags och då var ju jag hemma hos Papi så.. Men hur som helst så suger det..


Nu mår jag bara illa så de blir jobba imorgon i alla fall :) avskyr att bara ligga hemma och inte göra nånting.. förvisso går det inte jätte bra att jobba om man är magsjuk men.. har redan fått nog och mår mycket bättre.. :)


Nu ska jag försöka få i mig någon sorts mat i alla fall, har inte vågat mig på att äta något ännu..



Av Sara - 30 mars 2009 18:45

Japp varit uppe sen kvart i 5 imorse.. men helt förvånansvärt pigg ändå..

Orkar inte laganån mat så jag har köpt en baguette som jag ska äta :) mått lite illa hela dan oxå så känner mig inte så hungrig..


Snart kommer Linnéa så ska vi käka glass, dricka kaffe, å färga hennes hår :)

Av Sara - 29 mars 2009 22:10

Nu har jag varit duktig o dammsugit o fixat lite :) Får ta tag i riktiga städningen någon annan dag.. sitter å kollar lite starwars med Jonte och Bella.. riktigt flummig film alltså..


Gick igenom lite gammalt på datorn, eftersom utrymmet börjar ta slut.. brings back a lot of memories.. många från det förflutna som man känner att man saknar lite.. men få som oxå faktiskt finns kvar i mitt liv.. känns otroligt att man lyckats hålla kontakten så länge trots allt.. :)






En gång i hjärtat - alltid i hjärtat..

Av Sara - 29 mars 2009 20:15

Jahapp, earth hour var ju mys.. Jag & Linnéa åkte hem till en polare, men som vanligt är jag tidsoptimist så vi vart lite sena ;P hehe.. 


Men men vart lite whiskydrinkar o shit.. så idag är man väl inte världens piggaste.. 


Var och handlade lite presenter till lillasyster Tove som har fyllt 9, dock var hon i Thailand då så det vart lite tårtkalas hemma hos pappa idag istället..

Hon var nöjd å glad i alla fall.. :)


Sen så åkte jag & Linnéa hem till mig igen, så fixade vi lite käk å så.. tänkte att jag skulle vara duktig och städa lite, men det var väl lite väl optimistiskt.. slumrade till i fåtöljen en stund ;P


Men nu tror jag minsann att jag ska ta mig i kragen å åtminstone dammsuga lite.. ser ju fan förjävligt ut här hemma.. usch vad jag hatar när det är stökigt! 


Men det blir i alla fall sängen tidigt ikväll.. måste upp kl.5 i morgon bitti känns ju lagomt kul.. gick ju tidigare i Torsdags så jag börjar tidigare imorgon.. blä.. Men men nuy måste jag sätta lite fart hära..


Peace out! 

Av Sara - 28 mars 2009 18:26

Jahapp då var jag äntligen hemma.. har bråkat lite med min dator som först vägrade att ladda upp mina bilder..


Har jätte jonte ett litet mumintroll, och bara segat en stund..


ska snart hoppa in i en dusch och invänta Linnéa.. sen blir det Earth hour mys :)






 

Bild på min fina tatuering kommer här:)

.

Av Sara - 28 mars 2009 13:58

Invicta

Av Sara - 28 mars 2009 10:29

Just nu sitter jag hemma hos pappa i Rosenhill, mellanlandade lite  här ;)

Ville ju träffa min minsta småsystrar.. dom har varit i Thailand i 2 vekor med sin mor :)


Sist jag skrev var det våfflor hos Nea, and belive me.. They were Yummie! Lillasyster sov hos oss onsdags natt.. hade bråkat lite med mamsen.. inte alltid lika kul att vara 15.. ;P


Torsdag var det i alla fall dags för kryssning, fick sluta tidigare :) så vid fyra  kom pappa & Karro o hämtade mig, sen bar det iväg till värahamnen.. o det var jättefint vår väder :) vi var väl framme runt fem.. båten gick sju.. så de blev en macka o en öl på terminalen.. dock var ju pappa lite VIP eftersom att han åkte med Xtophe.. så dom fick ju gå på mycket tidigare.. (X är pappas tatuerare) Men men slutligen kom vi ju iallafall på sprang till taxfree direkt o handlade på oss ;) Hehe.. sen letade vi upp pappa.. å så gick vi å käka buffé.. svin gott!


Sen gick vi ner å kolla bland tatuerarna, grymt sugen på att tatuera mig, så jag gick o letade sen hittade jag en ;) Så Man är nytatuerad och jätte nöjd! (Kommer bilder senare) Var väl klar runt 12, så då gick jag & karro upp till hytten å börja duscha å fixa å supa å greja.. så vi var väl  klara typ vid 2 HAHA ;P men men "fint folk kommer alltid sent" vi drog till baren å drack drinkar å lyssnade på skit bra livemusik..


Hade skit trevligt, drack goda drinkar och intressanta diskussioner med intressanta människor, och lyssnade på nice musik.. vi fyndade typ 500:- oxå.. hehe, låg massa pengar på golvet ensamma, övergivna å bara ropade på oss! ;)


Så jag är jätte nöjd! Kryssningen var kanon! :D

Av Sara - 25 mars 2009 06:40

Är på bra humör, har fått nytt hopp över natten, and I belive it's gonna be a good day :)


Efter jobbet ska jag hem till Linnéa å äta våfflor! hihi, mumsigt kommer det att  bli :) sen blir det hem och packa å betala räkningar..
Åker ju på kryssning imorgon.. Yeeey! :)


Rock On!


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards