Alla inlägg under juni 2013

Av Sara - 30 juni 2013 23:30

Smärtsam saknad har jag, ångest & sorg.

Jag saknar Linus, som vi inte har sett på snart 7 månader.. Skillnad på att vara grannar å höras till ingen kontakt alls. I mig gör det Jätte ont, family is everything. & han fattas.

Men vad kan jag göra? Inget.

Verkar vara i en svacka på alla plan, trist, men det går över?

Av Sara - 24 juni 2013 07:15

Har ingen ork/lust/tid till att blogga just nu.. ;P därför är det dåligt med uppdateringen..

Min prins har fyllt 3år, känns fortfarande overkligt. Bortskämd blev han med kalas & massor av presenter! Så nu har vi att göra ;)

Längtar till semestern, har dock inga planer än..

:(

Av Sara - 15 juni 2013 23:36

Buu, känner mig lite nere.. Fast jag verkligen inte borde, har inget å vara ledsen över..

Det är den där jävla magkatarren som spökar igen :( blir alltid jätte deppig och har knappt ätit eller sovit nåt de senaste dagarna, för det går inte har för ont och mår för illa..

Känns bara sååå trist! & dålig tajming :'( ska väl grina och tycka lite synd om mig själv.. Ny dag imorgon!

Av Sara - 10 juni 2013 07:01

Om min underbara son! Fantastiska lilla varelse, han imponerar på mig varje dag.. & idag gick han hela vägen till dagis, vagnen fick stanna hemma (skönt!!!) liten blir stor, snart 3år... Kan knappt tro det :/

Av Sara - 7 juni 2013 17:28

Arbetsdagen för den här veckan, puuh. Det räckte ;)

Har inte haft lust eller ork att skriva därav den fattiga uppdateringen.. Jag & Wille har varit sjuka..

& så har det varit fullt upp med 20års/student/nationaldagsfirande.. Inte njutit av vädret eftersom Wille haft tokhög feber..

Har typ världens bästa familj, även fast jag knappt tål dom ibland ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards