Alla inlägg under oktober 2013

Av Sara - 30 oktober 2013 07:02

Känner mig som en ny människa! Blev drygt 2 timmar på gymmet igår, och idag vaknade jag pigg & lugn! Den dåliga energin gjorde jag mig av mig och fyllde på med ny, positiv energi :D

Men klart några veckors frånvaro och ett vikt ras sätter sina spår, men nu är jag igång igen :)

Mini vill bara ha sin mormor just nu, så han ska vara där hela helgen.. Ångest! En helg utan min plutt :/ känns sådär om jag ska vara ärlig.

Tänk positivt, var positiv, så kommer positiva saker att hända! :)

Av Sara - 29 oktober 2013 06:59

Lite piggare start på den här veckan :) dock är energinivån bra mycket lägre än vad den brukar vara :/ men idag är det äntligen träningstisdag! :D få ny energi och bli av med en hel del frustration :)

I helgen blir det halloween party :) behöver komma ut bland folk!

Jobb i 2 veckor nu i alla fall, så fruktansvärt skönt! :D och på ett utav de bättre ställena, bra stämning och bra jobb! Händer lite andra grejer oxå men det tänker jag inte avslöja förrän det är klart ;) tjing!

Den finaste jag vet

Av Sara - 21 oktober 2013 21:09

Tyvärr tillhör inte jag en av dom som älskar hösten, tvärtom kallt och mörkt.. Vilket gör det svårare att hålla humöret uppe i en redan tuff period, jag får ju jobba nu i alla fall men allt runt hoppande tar på krafterna :(

Sover dåligt, mini är inne i en mardrömsperiod nu så han vaknar flera gånger per natt :(

Men får ju träffa en massa gamla arbetskamrater man inte sett på 100 år, plus en massa nya människor det är ju alltid kul :)

Imorgon jobbar jag inomhus i alla fall, tack & lov! Frusit arslet av mig idag ;P

perfektion i egen hög person, du är ALLT.

Av Sara - 13 oktober 2013 12:04

Äntligen är det påväg att vända :) har fått lite jobb nu, kommit igång med träningen och fått massa tråkigt gjort hemma.. Man måste vara positivt inställd bara ;)

Igår var jag & mini på bio, första biobesöket för plutten och han var jätte nöjd :) vi såg "flygplan" och hamnade bredvid en flirtig pappa, haha pinsamt!

Dagen har inte bjudit på så mycket än, vi har ritat, dansat och städat.. Dags att ge sig ut i det fina vädret :)

Av Sara - 9 oktober 2013 09:15

Jag försöker och kämpar verkligen för att hålla mig uppe, men klart man dalar.. Är ingen hemma-människa alls tycker det är svin trist & likaså Mini..
& att inte jobba! Klättrar ju på väggarna, hela ekonomin rasar ju och stressen är enorm! Jag försöker att sysselsätta mig men motivationen är inte på topp :(

Men man ska ju fokusera på det positiva! :) det löser sig... Har så många fina underbara människor i mitt liv! Det är dom som håller mig uppe :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards