Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 30 oktober 2012 23:49

På att kämpa, hela jävla tiden.. Speciellt när varje steg fram känns som tre steg bakåt, kommer ingenstans. Trött trött trött. Tröttast av allt är jag på mig själv.

Av Sara - 30 oktober 2012 07:13

Påväg till jobbet, känns som jag knappt jobbat alls den här månaden :/ sjuuuukt stressad gör det mig vill jag lova, men skulle ändå hellre vara hemma å kramas med min lilla goding!

Mindre stress än vanligt denna morgon eftersom att prinsen fick sova hos morbror & Sara inatt, han får vara ledig från dagis idag och vara hemma å busa med kusinen istället :)

Själv har jag sovit såå sjukt dåligt! Känner mig halvt förstörd.. Vaknade vid kvart i 3 å kunde inte somna om förränhalv 4 typ, drygt!

Passade på att springa till gymmet en sväng oxå.. Var väl rätt så oseriöst pass måste jag erkänna, behöver nån som peppar mig ;P

Av Sara - 29 oktober 2012 14:09

Tror ni nästa månad kommer bli katastrof? Jag veet att den kommer bli det :/ pust.

Men nog om det, vill bara att mitt lilla frö ska bli frisk nu <3

Har inte gjort ett dugg idag, så nu är jag en salig blandning av ångest, rastlös&uttråkad! En hel förmiddag borta.. :(

Dags att ta tag i eländet, ska se om det går att lösa så jag kan dra till gymmet en sväng sen, inte varit där på en vecka typ :/

Tjing!

Av Sara - 27 oktober 2012 12:23

Nu är vi på tåget på väg in till stan :) mycket bättre humör idag ;) vi har Sara & Linus som sällskap, sen är det kamp mot tiden ;) i vanlig ordning..

Av Sara - 26 oktober 2012 10:37

Ååååh! Jag är så BITTER!
Fyfan, vilken dålig dag det här är och sämre verkar den bli ;(

Känns som att jag bara går konstant i motvind, skulle behöva bara liiiite medvind.. Allt blir bara kämpigare, och jag brister på alla jävla plan..

Känner sån stress och frustration så det känns som att jag ska gå av på mitten.

Nu hämta hem mitt frö som har hosta :)

Av Sara - 26 oktober 2012 07:33

Över det mesta! Gym-abstinens har jag, vet att allt skulle kännas bättre om jag fick svettas & träna bort min frustration...

Grym start på dagen iaf, lyckades snubbla på mina skosnörerna när jag skulle nerför trappan till tunnelbanan, så jag ramlade ner å landade med en duns, inte ett dugg pinsamt! Fyfan :/

Av Sara - 23 oktober 2012 07:19

Trots avsaknaden av sömn, (fick väl ihop en 3 timmar) så är jag på bra humör :)

& trots att bussen åkte helt galet och fel så jag nu kommer bli sen till jobbet, så orkar jag helt enkelt inte bry mig :) it's out of my hands..

& blir varken frukost eller lunch för mig idag, inte heller något att göra åt det, it is what it is :) är huvudet dumt får kroppen lida har jag hört..

Hoppas ni får en kanon dag, Tjing!

Av Sara - 23 oktober 2012 00:20

Sömnlös är jag, dödstrött, men sömnlös, kommer inte kunna slappna av.. Är så ledsen, arg, och besviken, frustrerad och allt på samma gång..

Magkatarr från helvetet och en djävulsk huvudvärk..

Fyfan vad jag är DUMSNÄLL ibland, mest DUM, som tror att det går å lita på människor..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards