Alla inlägg under januari 2013

Av Sara - 28 januari 2013 07:06

Är påväg till jobbet, prinsen på dagis.. Var väl sådär poppis när jag lämnade honom, tröttis! Men jag tror han har saknat det :) men jag kom upp dit med andnöd, noll kondis! Hjälpte ju knappast att det kommit ännu mer äckel snö.. Längtar till vår!

Laddade med protein fralle idag, kvarg & proteinshake! & wonfri six & Kattis låt som fastnat i mitt huvud ;) lyssna & njut!

Puss!

Av Sara - 27 januari 2013 18:09

Jag är en så otroligt lyckligt lottad människa som är omgiven av så underbara människor!

Prinsen har snart en egen säng igen, tack vare en av mina fina arbetskamrater Kattis <3 , är så rörd över att de tänker på mig & Wille, rörd till tårar!

Underbara människor! Längtar så till imorgon, då blire minsann kramkalas!

Av Sara - 27 januari 2013 12:18

Jag & Wille har dansat här hemma halva förmiddan ;) men nu har han lessnat "mami stäng AAAV, få ont i örat" haha pluttunge!

Vad vi ska hitta på resten av dagen vet jag inte, sjuuuukt rastlös!

Har hunnit med å göra lite nytta med, sökt 2 jobb lagt ut massa grejer på Tradera, städat (som vanligt) ätit lunch har vi med gjort..

Ta oss ut en sväng kanske..

Jag vill & behöver komma ut å dansa lite snart!

.

Av Sara - 26 januari 2013 19:49

Typ såhär känner vi oss idag..
Wille har brutit ihop för minsta lilla, och fått hysteriska utbrott som han knappt själv verkar veta varför.. Heeeela förmiddagen! Tålamodet var bra nära noll ett tag ;P

Men sen bestämde&lovade vi varann att vi skulle vara glada och snälla resten av dagen, funkade faktiskt ;)

Nu har vi ätit mat & myst, efter nattning blir det städning i vanlig ordning ;P

Av Sara - 25 januari 2013 22:14

Såhär roligt hade Wille åt mig idag när jag körde min "iiiih-livrädd-för-spindel-dans" tokig mami!

Men uuuuuh vad jag ogillar spindlar -inomhus! Och denna var ett riktigt vidunder! Bläää ;P

Men Wille tyckte det var underhållande ;) men han ville inte alls hjälpa till att tabort den, nej spindel äcklig mami!

Av Sara - 25 januari 2013 21:51

Såhär roligt hade Wille åt mig idag när jag körde min "iiiih-livrädd-för-spindel-dans" tokig mami!

Men uuuuuh vad jag ogillar spindlar -inomhus! Och denna var ett riktigt vidunder! Bläää ;P

Men Wille tyckte det var underhållande ;) men han ville inte alls hjälpa till att tabort den, nej spindel äcklig mami!

Av Sara - 25 januari 2013 08:37

Har varit hemma och vabbat hela veckan :/ känns ju mindre kul.. Även om det är jätte mysigt att vara med min plutt, så är det psykiskt påfrestande.. Vill hellre ha min pigga lilla busunge, idag ska vi till doktorn!

Har betalt alla räkningar, så skönt att ha det klart! Nu blire en dusch medan mini fortfarande sover :)

Av Sara - 24 januari 2013 17:04

Idag tog vi oss ut en sväng på dan i sällskap av Cami :) Wille har väl varit en surfis större delen av dagen och inte mycket som har dugit åt den lille herrn ;P men lite mys & "cars" - klipp på youtube gjorde honom på lite bättre humör, min lilla bil-kille :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards