Alla inlägg under juli 2010

!

Av Sara - 31 juli 2010 23:00

Idag har vi lekt med våran favorit Elin :) träffade henne i centrum och handlade lite, har köpt magdroppar till knorris och ersättning som är extra skonsam för magen, så får vi hoppas att han slipper bli sådär ledsen..


& det är Elins namnsdag idag så det firade vi med..

supergoda grodor! Haha..


Sen har vi dippat grönsaker och haft mys :)

Av Sara - 31 juli 2010 01:30

Mjaa, tycker så synd om min lilla knorris.. han har haft jätte ont i magen hela dagen, och har varit jätteledsen varje gång han har ätit.. skit jobbigt för ingenting man gör verkar ju hjälpa..


Men tänkte att jag testar att lägga honom på magen en stund på golvet och..

.. titta vem som somnade sött!


Av Sara - 30 juli 2010 23:40

.. mina folk! idag har jag & Wille känt oss lite ensamma..


han har suttit som klistrad vid mig hela dagen, min fina lilla kille, finns ingen jag älskar såsom jag älskar honom ♥ & inget känns så bra som att titta in i hans små vackra ögon.. mitt alldeles egna lilla mirakel, det som de inte trodde var möjligt, we proved them wrong!



 

Men jag är & förblir en sällskapssjuk & rastlös jäkel..

Känns som att alla har glömt bort oss, ingen som har varit å hälsat på på flera dagar, dem flesta har semester och är bortresta eller så är dom upptagna med annat.. men vi vill leka! vi vill umgås!


Av Sara - 30 juli 2010 12:00

Har ägnat halva förmiddagen åt telefonköer, känns som att allting strular för mig just nu.. Folkbokföringen är fel fortfarande, men så var det ordnat idag.. men Wille står inte skriven här ? =/


& så var det försäkringskassan oxå, får fan ångest, antagligen är det så att jag helt enkelt är för dum för att förstå mig på deras system men nu har jag skickat samma förbannad papper flera gånger.. för ett par dagar sedan hade dom fått dom men nu påstår de att de inte har det?

Hursom helst så får jag inget bostadsbidrag, inget underhållsstöd, och ingen föräldrapenning.. varken den här månaden eller nästa.. så aa sitter i skiten eftersom den enda inkomst jag får nästa månad är barnbidraget.. hur ska det gå ihop?


Bitter är jag, men vad vore livet utan musiken? Hjälper mot ALLT!

Av Sara - 29 juli 2010 21:00

Vilken dag! vilket supertrist jäkla väder det har varit, å min lilla prins har haft jätte ont i sin lilla mage.. har knappt sovit på hela dagen :( Det beror säkert på att jag ger tillägg =/ kan i och för sig bero på vädret att han varit lite gnällig oxå.. Jag har haft en förjävlig huvudvärk hela dagen, regnet har piskat ner.. och åskat & blixtrat som bara den! Det ogillas!


& inatt sov min prins i sin egen säng för första gången, det gick ju jätte bra.. fast jag sov inge vidare.. är så van att ha honom bredvid mig nu, och så är jag så nojjig att han ska sluta andas.. så det var nog jobbigare för mig än för honom..


 

Han ser så liiten ut i den stora sängen, men han hade det mysigt i alla fall, sov så sött..


Vi har precis kommit in efter en promenad, får klaustrofobi av att sitta inne hela dagen, så när det blev uppehåll passade jag på att dra på mig mina easytone och gav mig ut på en promenad.. Så sköönt! har  varit ute 1 timme och vandrat..


Men nu är det dags att väcka prinsen, matklockan ringer ;)

Av Sara - 28 juli 2010 22:30

.. Men just nu är det dom här 2 som gör mig lyckligast :)



Det är oerhört skönt att ha vuxensällskap när man är ensamstående, så jag har nästan förvandlat Elin till min sambo ;) Men hon är typ den enda av mina vänner som har tid för mig just nu.. kanske blir det så att man klänger sig fast vid det ;P


Prinsen har haft lite magknip idag.. stackarn är så jobbigt när man inte kan göra något..

 

Kämpar!

Av Sara - 28 juli 2010 11:30

Jag är lite bitter just nu =/

Jäkla problem med försäkringskassan, säkert lite mitt eget fel oxå..

Men denna månad får jag ingen föräldrapenning, inget underhållsstöd, inget bostadsbidrag.. såå bittert! De e bara vara glad över att jag jobbade så pass länge, annars hade jag suttit ännu mer i skiten.. hade råd med alla räkningar iaf, men resten av månaden blir knapert..


Har suttit i telefonkö halva förmiddagen och pratat med människor som inte gjort mig ett dugg klokare..

"vi behandlar ärendet, räkna med minst 30 dagar" ÖH? Så har jag riktigt med otur kanske jag inte får en spänn nästa månad? får ont i magen..


Men men nu till något roligare, jag ska hoppa in i duschen sen så ska vi ut i solen och träffa Elin (:


Feel-good låt;

http://www.youtube.com/watch?v=ZOiMDXs7voA

No words necessery, grymma helt enkelt!

Av Sara - 27 juli 2010 21:51

... I would do anything

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards