Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Sara - 16 augusti 2011 13:45

Känslan från imorse förstördes ganska snabbt, Wille var jätte glad påväg till dagis, satt å fnissa å bubblade :) Men så fort vi kom dit så vände det.. gnällde och grinade i princip hela tiden, utan anledning :( känns fan inge bra.. & nästa vecka ska han vara där själv..


Jag vet att jag är typ aslöljlig och allt, men jag har gråtit typ sen vi kom hem, det här är såååå svårt.. även om dagisfröknarna är jätte snälla å så, så har dom ingen aning om hur han funkar, + att dom har 15 andra å hålla koll på :/ lämna över ansvaret om sitt barn är ingen lätt grej..


Sjuuuk separationsångest har jag, klump i bröstet, fyfan.

Av Sara - 16 augusti 2011 08:15

Lyckades komma upp i tid idag med, sitter är helt redo, hunnit me ett par koppar kaffe oxå :) Wille sover fortfarande så får väl gå in o väcka honom snart..


Men idag känns det inte pirrigt och ångestfyllt för att gå till dagis, det gick ju så bra igår :) idag stannar vi nån timma längre och äter lunch.. Får man ju se hur maten är också!


en gammal goding;

Den här lyssnade jag & veronica på jämt när vi var en sisådär 15 bast ?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards