Alla inlägg under december 2012

Av Sara - 31 december 2012 22:05

Av Sara - 30 december 2012 22:11

Söndagen för i år, hade tänkt hinna med en massa i helgen men har knappt hunnit göra nån nytta alls ;)

Har ägnat tid åt fina vänner som jag inte träffat på länge <3 i fredags var ju Fia här en sväng å myste, tills ögonen gick i kors av trötthet ;P igår var det tvättstuge dag och på kvällen kom Karro förbi och myste lite :)

Idag har jag tränat, är ju ett litet projekt.. 1-2timmar träning men 3-4 timmar borta från hemmet.. Gick hemifrån halv 12 var på gymmet 1 timma senare och tillbaka hos mamma vid 15 och sen hemma vid 16 och då kom Ida & hennes vän och gjorde fina naglar :)

Sen har barnet nattats, jag har plockat undan lite och dammsugit, så nu räder bara resten kvar..

Mina naglar får vänta, skulle bara vilja gå å sova! Men "skjut inte upp till imorgon det du kan göra idag"

Av Sara - 28 december 2012 23:40

Har haft Fideli här på besök ikväll, tog ett glas vin och snackade lite medan jag kollade på HarryPotter ;)

Men nu är det dags att sova, natti natti :)

Av Sara - 28 december 2012 09:43

Vad behöver du ?

Av Sara - 27 december 2012 22:31

Sitter jag och pillar med nu, tröttnade på mina sysslor ;)

Mitt bostadsområde är med i ett miljöprojekt som kommer att starta på riktigt i februari, jag blev vald till "pilotgruppen" och har därför fått (låna) en surfplatta, där jag kan se min el, vatten, och värme förbrukning och också kunna påverka den, finns en knapp man kan trycka på "lämnar hemmet" och då sänks värmen till 18 grader när jag inte är hemma, assmart! Kan oxå reglera värmen i varje rum :) jag tycker det är jätte intressant i alla fall ;)

Ska bli intressant och se resultatet sen när projektet är slut..

Men nu är jag helt slut, ska krypa ner bredvid min lilla prins, världs bäst!

Av Sara - 26 december 2012 16:41

Är ju målet att bli.. Men vilket jäkla projekt det är att "bara" dra iväg för att träna.. Gick hemifrån 20 i 12 och kom hem typ nu ;P men först åka till mamma å lämna prinsen, ta sig därifrån till gymmet.. Gymma 1 & 1 halv timme sen hem till mamma igen hämta prinsen å ta sig hem och poff! Så var hela dan borta ;)

Men jag är nöjd ändå, så himla skönt!

Av Sara - 26 december 2012 12:23

Man kan tänka sig är det här lilla busfröet, ett leende från honom är som miljoner solar! Underbara barn!

Av Sara - 24 december 2012 16:09

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards