Alla inlägg den 7 november 2010

Av Sara - 7 november 2010 20:15


är på tv just nu! Tycker det är lite kul :) & prinsen gillar det oxå ;)

 


Glor på "ensam mamma söker" och myser med sin nya Tiger som mamma kom med idag, den är väl typ 20 år gammal har jag för mig.


Pappa kom runt 16 och hämtade tjejerna, han hade haft trevligt iaf :) Sen stannade han en stund och busade med prinsen, som är stormförtjust i killar! Pappa kittlades, så wille tjöt av skratt! underbart!


 


Mine tjejer, dom är för rara! Linn blev alldeles till sig när hon skulle gå;


"Åhh, det är så jobbigt att ta farväl av Wille, man vill aldrig gå, vill ha med honom hem! & förresten Wille.. du vet väl att jag älskar dig!"


idag har vi inte gjort så mycket, mamma var här en snabbis, så tjejerna fick en varsin slant & köpa söndags-godis för ;) vi har mest busat med prinsen.. de fick hjälpa till och bada honom, hihi söta de är så hjälpsamma! Lite bilder från helgen;


 

Linn & Wille                                    Min lilla humla


 




Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards