Alla inlägg den 18 november 2010

Av Sara - 18 november 2010 23:45

Älskar min fina lilla prins  ♥ Den absolut underbaraste som finns!

            Du & Jag för alltid  


Tänk vad en sån här liten kan göra med en, såå älskad från första stund, och jag är den stoltaste mamman som finns, och jag ska göra allt för oss! Känns jättetungt att behöva bli nedsövd och lämna bort min fining :( vill ju inte de.. & va hemskt att vakna och han inte är där, usch.


Vi har myst med våran fina Elin idag, hon var ledig så då får man passa på ;) Sen kom bästa mamma/mormor oxå, hon hade med sig lite kläder till prinsen en pepparkaksdräkt, en body med pepparkakor på, och en body med lusse bullar :) hihi jätta fina, kanske kastar in en bild sen :)


Tjing!

Av Sara - 18 november 2010 11:15

Äntligen, äntligen, äntligen ska jag få opereras, har ju bara väntat 2 år på detta..


Ringde SöS, blev lite nyfiken på när jag skulle få en tid, remiss skickades i september, så tänkte de borde ju hända ngt snart? Tur att jag ringde, för jag ska opereras på onsdag (!) om mindre än en vecka alltså, jag har ju inte fått nåt brev eller nåt.. hm aja 24:e e de dags iaf :)


De är ju i såna här stunder man önskar att man inte var ensamstående, för vem ska ta hand om lilla prinsen? Pappa kan inte, mamma kan inte. jobbigt.


Usch får lite ångest, vill inte bli nedsövd å va borta från min lilla skrutt ju, men som sagt jag klarar inte att vänta mer..


  Älskar dig mer än allt!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards