Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sara - 4 november 2010 20:45

Haha, min lilla prins är så söt.. Han vill verkligen framåt, så nu har han lärt sig att gå upp på knäna, inte kryp positionen..Men har inte fattat grejen med att man måste röra armarna oxå..


        


Så han blir jätte frustrerad å ställer sig på huvudet, ser jätte roligt ut, men han blir så arg, märks att han vill framåt.. snart så ;)


& till något annat roligt, min bästavän Elin har fått jobb! :D Hon var på intervju i måndags och så ringde dom idag och sa att hon hade fått jobbet, så hon börjar på tisdag redan! Jätte glad för hennes skull! & samtidigt lite ledsen för min egen skull, nu kan jag ju inte leka me henne på dagarna längre =/ Men vi får ses på helger eller kvällar istället :) är iaf jätteglad!

 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards