Alla inlägg den 8 november 2010

Av Sara - 8 november 2010 23:30

Idag gick vi till öppna förskolan, var där hela förmiddagen.. Prinsen slocknade i min famn, helt slut var han..


sen impuls åkte vid till IKEA med Fia&Grabbarna.. Fikade lite där och Huga sprang omkring och lekte :) Jag handlade dock ingenting.. även fast det fanns massor som jag ville ha ;)


Åkte hem å mötte Elin i tumba, hennes sista lediga kväll.. känns lite vemodigt.. kommer sakna våra myskvällar ♥ Men men blev middag & bus med Wille..

Prövade ge honom lite majspuré, men det var verkligen ingen hit.. han grimarserade och grimarserade.. och sen kräktes han.. så ingen mer sån för honom.. Han fick banangröt istället, mumsigt!


Min kusin Lisa kom hit en sväng oxå, jätte trevligt!


Nu har jag städat och fixat här hemma.. skrubbat varenda vrå typ..


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards