Alla inlägg den 6 november 2010

Av Sara - 6 november 2010 23:15

Idag har jag mina småsystrar här, pappa skulle på dejt ;P

De e så söta :) Leker & gosar med Wille, haha han blev helt slut stackarn!


& Linn hade med sig en jätte gullig dikt som hon hade skrivit;


"Wille är jag moSter till nu.

jag älSKar lilla wille Han

DöPtes i tuna

SYrkan DET Var Tur för mäj

at DEt inTE BlEV En Tjij

Förj ag wille jöat DET

SKulE Bly En KillE"


Hur söt får man bli? Hon hade även gjort en liten bebis (som skulle föreställa Wille) jättefint! Skulle lagt in en bild.. men av någon anledning, så funkar det inte att få in bilderna på datorn helt plötsligt ?!


Men men, min mamma kom förbi på en fika oxå, har haft fullt upp här hela dagen, vi har bakat lite oxå, citronkaka med hallon och blåbär i, och tjejerna har busat med & bråkat om lilla prinsen.. Wille & Linn somnade för nån timme sedan och jag & Tove har kollat på Pingu :)


& Tove har oxå en dikt, men hon är inte riktigt färdig med den, hon är även gjort ett "Wille-kit" (hennes egna ord) men det är inte heller riktigt färdigt, hon håller på med det på slöjden i skolan iaf, och kommer att bestå av en tygpåse, en snuttefilt, en nalle och en fingerdocka :) Sötnosar!  

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards