Alla inlägg den 16 november 2010

Av Sara - 16 november 2010 20:45

Hade det jätte trevligt på mammagruppen, idag pratade vi om barnens utveckling, intressant! & jäkligt skönt att höra att de var fler som längtade lite efter å få jobba, då slipper jag känna mig dålig.. ;P


Efter det tog jag en promenad, och sen till Tumba och handlade.. :)

Sen hem laga mat, mata bebis, baka chockladkaka, sätta på kaffe, allt på samma gång, multitasking kallas det ;)


Sen så kom Elin, så vi käka & fika och sen åkte hon iväg på bio :)


Men nu ska jag mysa med min lilla goding, som har börjat med en ny grej, typ "yoga-hunden" han ställer sig på tårna sträcker ut ben och armar å bildar typ en bro, och så står han å springer, men kommer ingenstans, har ännu inte hajjat dedär med armarna ;)


Dagens låtar; Imse Vimse spindel, bara för att de e Wille's favvo, &

Perikles - Var ska vi sova inatt bara för att den ger mig fina minnen, och för den är sjukt bra att dansa till!


Tjing!

Av Sara - 16 november 2010 10:00

Jahapp, gick upp för en halvtimme sen typ, eller rättare sagt så ringde pappa och väckte mig (!) de här nätterna börjar ta kål på mig..

Var uppe till gick halv 4 och var uppe till 6 imorse, sen gav jag upp och gick å la mig igen.


Idag ska vi på föräldragrupp igen, ska bli jättetkul!

Men nu e kaffet klart & prinsen ska få käk!


Morgonens låt är Hoffmaestro - Lullaby, love it!


Tjing!

Av Sara - 16 november 2010 00:53

Japp, ny vecka, nya tag :)


Har bestämt mig för att vara glad, allting brukar funka bättre då, och det är bevisat. Vädret var dock urtrist idag, regn.


Sov inte jättebra inatt, prinsen vaknade väl typ varje kvart, prövade att gå upp, de ville han inte, la honom bredvid mig i min säng, de ville han inte, prövade ge honom mat, de ville han inte, ingenting dög. Så tillslut bestämde jag mig för att det inte var någon idé att ligga kvar, så jag gick upp kl 03.30 och började plocka, städade badrummet, köket. rensade kylskåpet, höll mig vaken. Men då minsann då sov han som en stock den rackarn.. Kanske störs av att sova i samma rum? Eller kanske e det så att han sover bättre om det är ljud runt omkring?


Vid kl.6 gav jag upp, gick och la mig igen, sov till 10 nästan, tur att jag vaknade hade tvättstuga vid 11. så väckte prinsen gav honom gröt och busade lite :)


Sen gick vi till Tumba och mötte kusin Lisa, fixade hennes naglar;

Hon blev nöjd!


Blev ingen middag idag heller, måste bättra mig! Men det är så tråkigt att laga mat till sig själv för att sen sätta sig att äta den själv, har dessutom ingen vidare aptit just nu, inte sugen på nånting.. Men imorgon så jäklar blire middag! Elin kommer hit då med :)


Dagens låt är Manu Chao - Mr.Bobby kommer aldrig tröttna på den, den är bäst, mår så bra, lyssnade ihjäl den under graviditeten..


Ajuste, 1 år sen jag pratade med Wille's pappa för sista gången, tänk vad tiden går fort, och tänk så mycket han missat!


Har suttit och glott lite på bloggar, finns jättemånga roliga.. hittade en som jag garanterat kommer att läsa igen!


Tjing!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards