Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 4 januari 2011 17:24

Sjuukt trött & seg idag med.. blev till och med att jag sov middag i 2 timmar (!) med prinsen, mys ♥


Igår blev inte många knop gjorda, rensade kylskåpet å städade lite, gick en sväng till tumba.. sen kom My hit en sväng käkade lite å så..


Idag, hm bara varit typ.. började fixa mina naglar men orkade bara göra ena handen ;P haha.. nu har jag prövat fan varenda mat som finns till prinsen, men gröt & välling är det ända han inte spottar & kräks av =/


Ne måste göra nåt av den här dan! (kvällen).

Av Sara - 3 januari 2011 14:16

Jag ligger tydligen en dag i förväg, var bombsäker på att det var tisdag idag ;P men man är ju en vimsig morsa så..


& vad blir det av denna dag? har varit sjuuukt seg, sovit asdåligt och inte gjort nåt vettigt alls idag.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på heller.. men känns sjukt värdelöst å sitta här hela dagen.. men har ingen fantasi eller vidare ork just nu..


Prinsen är lite hängig idag :( han har värsta hostan, stackars liten.

 

Igår hade jag tvättstuga iaf, så allt är rent, skönt! Sen var Fia&Rasmus här nästan hela dagen, blev en kvälls promis oxå.

Av Sara - 1 januari 2011 21:15

Är säker på att det här året kommer bli AWSOME!


Nyåret firade vi hemma hos pappa ute i Rosenhill, med pappa & alla syskon (förutom partypinglan Ida;)). Vi hade det jättelugnt och mysigt.

 

Love ♥


       

Bubye, 2010!

.

& Hej hemskt mycket hej, 2011!

 

Kom hem för 1 timme sen ungefär, efter att ha segat heeeela dagen hemma hos pappa, Wille har precis somnat, helt slut efter allt busande med tjejerna ;)


Jag ska nog passa på att städa lite, medans det finns ork ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards