Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Sara - 24 januari 2011 23:38

Ännu en måndag har passerat, satan vad tiden går!


Idag har vi haft sällskap av Lelle & Embla, trevligt att umgås med andra mammor ibland ;) och som har bebis i samma ålder dessutom.. Dock gick det inte helt smärtfritt.. Vi satte ner våra små troll på golvet, Embla var överlycklig, skrattade & tjöt.. Wille var väl lite avvaktande men kröp fram för att undersöka lite.. och då rörde hon honom lite lätt, och prinsen brast ut i hysteriskt gråt! har sällan sätt honom så ledsen och förskräckt..

och så fortsatte det.. så fort hon ens snuddade honom, började han tokgrina.. jag vart helt chockad! så har han aldrig reagerat förut!


Sen kom Karro förbi på en kaffe, visade mig lite träningsövningar.. haha aa hon är typ min träningscoach eftersom at jag varken har råd eller möjlighet till att dra iväg på nå gympass eller gymma.. så får Karro köra hemundervisning med mig.. haha ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards