Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Sara - 12 januari 2011 22:24

Haha asså, jag är en riktigt virrig mamma, var iväg och handlade lite mat..

så när jag hade betalat så gick jag, pratade med min bebis i min egna värld helt enkelt, hörde att någon ropade "Hallå!" ingenting jag brydde mig om.. tills någon tar tag i min axel, blev så jäkla rädd! "Du glömde dina varor"..

Men hjälp! hur pinsamt är inte det, stackars kassatjej fick jaga mig genom halva centrum.. om jag skämdes..


Så ja jag lyckades ta mig ut en sväng idag iaf, fast blev en kvälls promis..


& min ena kissemiss har börjat med något konstig och äckligt, vet inte vad det kan bero på.. men hon hasar sig fram på rumpan, ser sjuuukt ut. och så tycker jag de e lite snuskigt. =/

Av Sara - 12 januari 2011 13:39

Hmm, aa det var ju dedär med energin, som inte exsisterar..

Har inte gjort ett skit på hela dagen, legat på golvet, busat & sjungit med Wille.. Känns som att det är dags att göra nåt av den här dagen innan den är förbi..


Sköterskan på BVC sa att jag skulle testa ge prinsen fiskbullar, inte min favorit.. men får väl offra mig lite då ;)


Tänkte ta mig ut en sväng, men har verkligen ingen motivation, vill lägga mig i sängen under mitt täcke å ligga där hela dan.. vädret är skit, och som vanligt är trotoarerna igensnöade..


Ta tag i dagen då kanske, göra nån nytta!


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards