Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Sara - 18 januari 2011 20:56

Amen hjälp asså, var o handlade idag.. tror ni inte att jag glömde varorna? IGEN? asså fyfan så jäkla pinsamt! & självklart var det ju samma tjej i kassan.. den här gången kom jag dock på de själv när jag hade hunnit igenom halva centrum, men faan höll på att skämmas ihjäl :/ virrig e ba förnamnet..


Idag var jag hos läkarn, ska käka medicin i 1 år så får vi se om det skett någon förändring..


Skrapade fram hela 10kronor på en lott idag, woho ja e rik!


Har inte bloggat på ett par dar har varken haft lust eller ork helt enkelt..

men helgen var rätt lugn, fredags gjorde jag i princip ingenting.. hörde äntligen ifrån Marie, den 11/1 kom en tjej..

Lördags var vi med Elin, var uppe å firade Mona igen ;)

Söndags orkade jag knappt kliva ur sängen.. vilodag helt enkelt blev inte många knop gjorda..


Igår så fixade jag naglar, Wille lärde sig hur man kunde klättra ur gåstolen, kalas! (INTE)


Den här dagen har gått den med, Wille har skrattat som aldrig förr allt jag gjort idag har varit jätte roligt! Kul :) älskar när han skrattar.


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards