Alla inlägg den 28 januari 2011

...

Av Sara - 28 januari 2011 21:42

Aow, min höft.. shaka kanske lite väl igår? har sjuuuukt ont.. Men jag hade kul..


Men såklart trivs jag bäst när jag får vara med min prins ♥

även om han var aningens ointresserad av mig på förmiddan.. han skulle bara ut i hallen hela tiden å kolla va morfar tog vägen.. ;P men tillslut blev han sådär mammig & gosig ♥


& nu har jag bebis-abstinens, han ligger å sover sött i sin säng.. ska oxå gå å lägga mig och lyssna när han andas, det saknade jag inatt ♥


Tjing.

Av Sara - 28 januari 2011 13:32

Oh my GEDD! va kul vi hade, det var asnice, var dock inte hemma förrän 5 imorse.. och idag har jag ont precis överallt! drack inte speciellt mycket, varannan vatten!


& prinsen verkar ju inte ha saknat mig ett dugg :( pappa kom å lämna honom för nån timme sen, men han ville hellre följa med honom igen en å gosa med sin mamma..


Han har iaf haft det bra och jag med :) mycket eye-candy ;) hihi..


Kanske kommer nån bild sen.. nu ska jag städa & diska lite :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards