Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Sara - 10 januari 2011 22:59

Jag sitter här å är skit nervös å spänd, å nyfiken, å uppjagad å allt på samma gång.. fick ett sms från Mari för ett tag sen.. hon är på förlossningen fått sin epidural men det dröjer nog ett tag skrev hon..


säg inte de.. 15 minuter efter att jag fått min lustgas var prinsen ute..


Ooh jag är så nyfiken, så jag hejjar på här hemma, och väntar tills jag får nästa meddelande, då är föhoppningvis underverket fött :)

Av Sara - 10 januari 2011 14:35

Jahapp, dagarna svichar förbi.. har knappt någon koll, är minst lika trött & seg idag som jag var igår.. puuuh vill ha tillbaka min enrgi typ NU.


Har pratat med Mari idag, hon har värkar (wiiiho!).. så kanske kommer det en liten snart? jag är jättenyfiken.. och lite nervös.. haha.. pratade ju om min förlossning, tänk att det var så längesen!


Det gjorde ju så sjuuukt ont men å så underbart, när man fick se den där lilla skrynkliga gubben för första gången, STORT! Att föda barn är nog bland det häftigaste jag har gjort..


Idag ska Lisa komma förbi en sväng oxå, har inte lyckats ta mig ut ännu, orkar inte ..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards