Alla inlägg under mars 2012

Av Sara - 24 mars 2012 23:58

Haha, så störd låt egentligen.. Lyssnade på fronda, å så kom den låten..


många minnen vill jag lova, tar mig tillbaka en 5 år typ? När jag bodde i Hallstavik, varenda fest man va på så kom den där låten.. alla kunde den utantill ;P


Tänk hur jäkla fort tiden går egentligen, och hur mycket man glömmer men ändå minns? Man har ju hunnit med en del iallafall, har ju nästan helt glömt bort det där livet.. Men det var då och nu är nu..


Alla val man gör påverkar ju ens liv på ett eller annat sätt vissa mer än andra, jag kan inte säga att jag ångrar något jag gjort egentligen, finns ett bra talesätt;

"Ångra aldrig något som en gång fått dig att le"

Men jag kan känna att jag är besviken på mig själv ibland, att det är jävligt lätt att vara efterklok.. ska försöka bli bättre på att tänka efter före.. så slipper man massa onödigt skit.


Hm, funderingarna har flygit runt i mitt huvve hela kvällen, så blir nog fan knäpp snart.. känner mig typ lite ledsen fast ändå inte? känner mig kanske lite ensam, men vet inte om jag skulle vilja ha nå sällskap? Virrpanna var ordet..

Av Sara - 23 mars 2012 16:30

Var till centrum en sväng så nu har jag ett våffeljärn :D blir våfflor på söndag ;)

Kom ju hem med lite annat oxå, råkade gå in på h&m en snabbis..


 

Kläder till mini, & 2 nagellack till mamsen ;)

 

    

Vi ska snart ge oss iväg igen, blir hem till Sus & Tjejerna för lite fredagsmys :) Wille är fortfarande lite hängig, ingen feber eller nåt men tröttare än vanligt :/ hmm..

Av Sara - 23 mars 2012 07:15

Jaha, prinsen är lite febrig och så rullade han med ögonen flera gånger, typ som att han skulle tuppa av eller nåt, jätte obehagligt, så idag är vi hemma.. verkar ju bli kanon väder, så kanske att vi smiter ut en liten sväng senare om han piggar på sig..

Jag vill i alla fall köpa mig ett våffeljärn!


Tjing!

Av Sara - 22 mars 2012 22:15

Japp ett steg närmre, men många steg är det kvar.. men NÅT händer ju i alla fall, och nu är jag mer taggad än nånsin! Jag tyckte kursen var intressant, men har bara hört negativt om den ;P


Sjukt trött är jag dock, drog på kursen direkt efter jobbet, och kom väl hem för 1 timme sen..

Nu blir sängen!


Natti natti

Av Sara - 19 mars 2012 22:23

Ja, ska man försova sig så kan man ju lika bra göra det ordentligt, typ 3 timmar..

Å det blev ju inte bättre av att jag vaknade av att dom ringde från jobbet å frågade vart jag var ;P Hmm, inte bra! blev 2 timmar sen, men vad gör de om 100 år? Det är ju inte direkt så att det händer ofta, som tur är ;)


Idag ansträngde jag mig lite till middagen, blev biffteki & egen klyftpotatis och tzatziki, mums!

Wille tyckte också det var mumsigt men mest potatisen ;)


Hunnit med allt som jag ska och slappat i soffan, klickat hem lite kläder.. till prinsen dock som vanligt, hittar ju inget  till mig själv :P Har nött lite teori oxå..


 


& myst med missen


 

Av Sara - 15 mars 2012 22:15

Du betyder allt


 

Av Sara - 15 mars 2012 07:28

Idag mår jag bra, behövde väl bara grina lite, allt som kändes så stort igår känns inte alls idag.. Och måste bara klaga liiite, men är kräkless på å åka tunnelbana, här samlas de underligaste, tjurigaste och bara allmänt knepiga människor. Lyckades hamna mittemot en riktig super bitterfitta, sucks being you säger jag bara! Hon kunde höra lite av min musik, och tyckte att jag borde lyssna på nåt lugnare (?) och så luktar kaffe äckligt oxå å tunnelbanan är inget café.. Haha! Det sägs att leenden smittar, inte i detta fall ;p haha

Av Sara - 14 mars 2012 22:00

Ikväll är jag känslig.. Ibland påminns man, om att Wille inte har någon pappa.. eller det har han ju, men bara på pappret typ, dom har aldrig setts, en enda bild är väl vad han sett av Wille.. sjuukt. och folk säger att det är helt ofattbart hur man bara kan strunta i ett sitt eget barn..


Fast i det här fallet så är det ju inte det, inte för honom, för honom har det ju varit jävligt enkelt. Bara låtsas som att det inte finns något barn och fortsätta med sitt liv.. Eftersom att vi inte direkt bor i närheten av varann behöver han ju inte oroa sig att vi ska stöta på varann, och de männsikorna vi hade gemensamt i våra liv, har jag inte längre någon kontakt med.. Så det är ju hur enkelt som helst.. bara låtsas som att det regnar?


Men något som verkligen verkligen verkligen stör mig, är att jag inte vet om hans föräldrar/familj vet om Wille ens existerar, när jag tog upp det för ahh, typ 1 och ett halvt år sen så blev han ju jätte förbannad, å sa att jag skulle ge fan i att jävlas (!) med honom, för då skulle jag minsann få tillbaka.. & då känns det ju som att dom inte vet något? eller? Han går ju inte bara miste om sin pappa, utan hela den sidan, hälften av sitt ursprung..


Jag har funderat så många gånger på om jag ska höra av mig till dom, men vad ska man säga? och hur? jag har ingen aning om vad det är för människor.. & det är inte för att jag är ute efter något, utan mest för att dom går miste om något helt fantastiskt, och kanske är det så att dom vet, men inte heller vill ha med honom/mig att göra.. Tokig blir man på att fundera..


Men jag kan ju inte beskriva hur jävla glad och tacksam jag är för att jag träffade just honom, just då, för ur det kom det viktigaste och bästa som någonsin har hänt mig, min fina lilla prins.. Och helt sjukt vad han går miste om, något helt underbart.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards