Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Sara - 5 mars 2012 23:17

skulle ju inte skada ;P vissa dagar så känner man sig mer ensam än andra, idag är en sån dag..

Vore ju mysigt att ha någon att kramas med..


& att jag är typ den enda singeln i umgängeskretsen gör det ju inte lättare, booring. Skitsamma första jobbdagen efter en vecka hemma avklarad, lite segt har det varit men skönt å va tillbaka på jobbet, det jag ville få gjort har jag fått gjort här hemma oxå, och de vanliga kvällsrutinerna, laga mat, diska, städa.. never ending story..


& sen jag blev lite hårdare med älskade nappen (ett tag så hade han ju den hela tiden men nu är det enbart när han ska sova) Wille har börjat uttrycka sig lite mer nu, pratar lite mer! Vilket är sjukt kul :) Så fin min lilla kille, men vissa saker har han ju inte själv ord för å då blir det svårt att förstå.. Men man märker att han förstår mer och mer, tiden går så otroligt fort!


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards